הכנס הלוהט של קספרסקי – חלק י"ב

כרזת הכנס של קספרסקי

מעבדת קספרסקי (Kaspersky) ערכה באחרונה את כנס אבטחת הסייבר שלה בסינגפור, בצמוד לכנס Interpol Woeld 2015 שערך האינטרפול, בפעם הראשונה. כ-100 מנהלי אבטחה בולטים ונציגי מדיה נבחרים מרחבי העולם שמעו במשך יומיים את "תורתה" של מעבדת קפסרסקי, כיצד היא רואה את המציאות הנוכחית בעולם הסייבר ובעיקר מה צפוי בעתיד הקרוב והרחוק יותר.

האיומים, כמה לא מפתיע, רק יגברו, והשאלות המתבקשות הן באילו כיוונים ואיך להתגונן כדי לשמור על המטרה הבסיסית של כל עסק ומדינה – המשכיות (Business Continuity).

בסינגפור, הכול "אחד" – אי מרכזי אחד, שיש בו מדינה אחת שמורכבת עיר אחת וחווה עונת שנה אחת – מזג אוויר טרופי של קיץ מתמיד, כשהטמפרטורות נעות בין 26 ל-34 מעלות בתוספת של 95% לחות. כלומר: חם, מהביל ומתיש. לא סימפטי. אולם, במרחבי הקמפוס של המלון, מרכז הכנסים, הקזינו והקניון הענק MBS Marina Bay Sands, שנמצא בבעלות שלדון אדלסון, קריר ונעים.

באולם הכנסים עוסקים בנושא "חם" ומעניין – הגנת סייבר. על הבימה עולים יוג'ין קספרסקי, המייסד, היו"ר והמנכ"ל של החברה הקרויה על שמו, וצוות המומחים הטכנולוגיים, ומציגים את הנושא המורכב של פשעי הסייבר ודרכי מניעתם בצורה מובנת ומרתקת. הצוות הזה, שמכונה GREAT Global Research & Analysis Team, הוקם ב-2008 והוא מנפק ניתוחים, תובנות ותחזיות שרבות מהן מתממשות – מה שנותן לו אינרציה ראויה וכבוד בתעשייה.

דיילי ציפי מתכבדת להעביר אתכם קורס מזורז במצב מתקפות ה-ATP בעולם. כמובן שהמומחים ויודעי הדבר והסוד מקרב עשרות אלפי קוראי אנשים ומחשבים יודעים כמעט הכול ואף יותר מזה. אך רובכם ילמד או יכיר דבר אחד או שניים. בנוסף, בטוח שתיהנו – השפה של קספרסקי צבעונית ומלאת דמיון.


התמחות באבטחת סייבר – המודל של קספרסקי: לחברה מעל 3,000 עובדים בעולם המתמחים בתחום ויותר משליש מהם עוסקים במחקר ופיתוח. החברה פרטית ומגיבה בשיא המהירות – לא תלויה בדיווחים בורסאיים שלא משרתים את לקוחותיה.


גאוותה של קספרסקי על היותה המובילה, עם הכי הרבה תארי "מקום ראשון" במבחנים בתעשייה. החברה אף מדורגת בין המקום הראשון לשלישי  ב-56 מצעדי פתרונות.


הקרב על תשומת ליבו של המנמ"ר: קספרסקי היא לא רק אנטי וירוס למחשבים הביתיים, אלא שותף של הארגונים בפתרונות אבטחת המידע והסייבר. יש לה תשעה קווי מוצרים.


הגרף החשוב ביותר לסיוע בפיתוח המודעות למניעת תרמיות סייבר: יחס עלות נזקי המתקפה, זמן גילויה ויעילות.


רמות האבטחה של מעבדת קספרסקי בארגונים: מהתפעול (אחת מעל הרמה הפיזית) ועד רמת רשת ה-IT, דרך המכשור ותפעול הייצור.


לסיכום, נתונים: יש כיום לקספרסקי 400 מיליון משתמשים ויותר מ-270 אלף לקוחות ארגוניים.

תם ונשלם לשנה זו. להתראות בכנס הסייבר השנתי של מעבדת קספרסקי 2016 – במקום אחר בעולם.

לחלק א' לחצו כאן.

לחלק ב' לחצו כאן.

לחלק ג' לחצו כאן.

לחלק ד' לחצו כאן.

לחלק ה' לחצו כאן.

לחלק ו' לחצו כאן.

לחלק ז' לחצו כאן.

לחלק ח' לחצו כאן.

לחלק ט' לחצו כאן.

לחלק י' לחצו כאן.

לחלק י"א לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים