תוכן שיווקי

Google Cloud Bigtable, טכנולוגיית מסד הנתונים הפנימי הידוע של גוגל, זמינה כעת לארגונים

10/05/2015 18:09
עכשיו גם בארגונים Google Cloud Bigtable

גוגל (Google) הכריזה על השקת Google Cloud Bigtable – שירות מסד נתונים NoSQL שמציע ביצועים גבוהים, שירות מנוהל באופן מלא וגמישות מרבית לשינויים והתאמות. השירות מוצע באמצעות ממשק קוד פתוח Apache API HBase המותאם לתקני ה-Big Data הסטנדרטיים בתעשיה, כמו Hadoop ,Spark ,Storm ו-Google BigQuery.

Google Cloud Bigtable מצטיין בקיבולת גדולה להכלת נתונים, יכולת אנליזה ועמידה בעומס נתונים כבד. הוא אידיאלי לארגונים המושתתים על נתונים ואשר נדרשים לטפל בכמויות עצומות של נתונים, לרבות עסקים במגזרי השירותים הפיננסיים, האנרגיה, הביו-רפואה והטלקומוניקציה. נכון להיום, Bigtable Google Cloud זמין בגרסת בטה בכל רחבי העולם.

ניר חינסקי, מנהל Google Cloud Platform במזרח התיכון ואפריקה: "ככל שעסקים הופכים ליותר ממוקדי נתונים ועם הגעת עידן האינטרנט של הדברים, חברות וארגונים המושתתים על שימוש בנתונים חייבים להיות מיומנים בהפקה יעילה של תובנות העולות מהנתונים שלהם. בסביבה כזו, כל זמן שמושקע בבנייה וניהול של תשתיות במקום עבודה על פיתוח יישומים הוא בבחינת זמן אבוד ופספוס של הזדמנויות שיש למנוע בשוק שנחשב לתחרותי מאי פעם".

Google Cloud Bigtable הוא מסד נתונים אופטימלי לארגונים שצריכים לטפל בכמויות ענק של נתונים שמגיעים במגוון פורמטים, וזאת בשל הסיבות הבאות:

ביצועים: זמן השהיה חד ספרתי של אלפית השנייה ויותר מכפול ביצועים ביחס למחיר לעומת המתחרים.

ממשק קוד פתוח: מאחר שהגישה ל-Cloud Bigtable נעשית דרך ה-HBase API, הוא משתלב באופן טבעי עם מרבית מערכות ה-Big Data וה-Hadoop הקיימות ותומך במוצרי ה-Big Data של גוגל. בנוסף, ניתן לייבא או לייצא נתונים לאשכולות HBase קיימים באמצעות כלים פשוטים לעיבוד נתונים, על ידי שימוש בפורמטים סטנדרטיים בתעשייה.

עלות נמוכה: שירות מנוהל באופן מלא המאפשר לתמחר את Cloud Bigtable נמוך מאוד, עד כדי מחצית מעלות השירות של המתחרים.

אבטחה: אסטרטגיית האחסון המשוכפל שעל בסיסה בנוי Cloud Bigtable מאפשרת לכל הנתונים להיות מוצפנים בזמן עבודה ובזמן מנוחה כאחד.

פשטות: יצירה או תצורה מחדש של אשכול Cloud Bigtable נעשית באמצעות ממשק משתמש פשוט ויכולה להסתיים בפחות מ-10 שניות. האחסון מותאם באופן אוטומטי לכמות הנתונים שנעשה בהם שימוש, כך שאין צורך לעשות הערכות מסובכות של דרישות הקיבולת.

בשלות: במהלך העשור האחרון, Bigtable הניע את היישומים הקריטיים ביותר של גוגל. בנוסף, ה-API HBase הפך לממשק סטנדרטי בתעשייה עבור שילוב עומסי עבודה תפעוליים ואנליטיים.

 

אירועים קרובים