מי יחליף את דני ימין במיקרוסופט? – חלק ב'

טרם נרגעו הרוחות מרשימת המועמדים הקודמת ועכשיו אנחנו מביאים חלק נוסף: הפעם זה מנמ"רים בכירים שכיהנו בעבר כמנכ"לים, ומנהלי עסקים של ספקים ● המרוץ לתפקיד הנחשק ביותר בשוק ה-IT

מיקרוסופט

בעקבות הפרסום אמש על מועמדים שמיקרוסופט (Microsoft) ישראל עשויה לפנות  אליהם, כדי להחליף את דני ימין, זרמו למערכת אנשים ומחשבים שמות של בכירים נוספים שבאים בחשבון.  הפעם זה מנמ"רים בכירים שכיהנו בעבר כמנכ"לים, ומנהלי עסקים של ספקים.

ואלה שמות: לוי הלוי, כיהן בעבר כמנכ"ל מלם כיום סמנכ"ל טכנולוגיות בבנק דיסקונט, גלעד רבינוביץ, כיהן כמנכ"ל בשורה של חברות כמו מלם, EDS , החברה לאוטומציה, כיום יועץ עצמאי וחבר מועצה בשוהם,  גדי גילאון,  כיום עומד בראש חברה טכנולוגית (מוביסק) בעבר ניהל ארגוני IT של גופים גדולים כמו שירותי בריאות כללית, כתר פלסטיק ופרטנר. יחיאל גפנר, היה בצד של  ספקים הרבה שנם לפני שעבר לכללית ושם הוא עומד בראש ארגון  IT מהגדולים במשק.

קוראים אחרים תהו האם אין מועמדים פנימיים  מתוך מיקרוסופט שיוכלו להתקדם?  אז יש ויש, אחד מהם הוא אחד מהם הוא אורן דרור הותיק במיקרוסופט, כיום  דירקטור בכיר ומנהל ערוץ מפעילים ב-MEA  . דרור ראה את עצמו בזמנו מועמד לתפקיד, אבל בינתיים התקדם לתפקיד בכיר אחר.

המשך יבוא

רוצים לקרוא את סקירת השמות שעשתה כל כך הרבה רעש? לחצו כאן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים