לנובו הכריזה על הדור השני של ThinkPad 10

הטאבלט החדש מציע חוויית שימוש מלאה ב-PC, באמצעות מגוון רחב של אביזרים נלווים, שמאפשרים להשתמש בו באחד משני מצבי העבודה ● כמו כן, הכריזה החברה על שלושה מחשבים ניידים חדשים

ה-ThinkPad 10 של לנובו

לנובו (Lenovo) הכריזה באירוע Tech World שלה על שורה של מוצרים חדשים המיועדים לשווקים העסקי והצרכני כאחד. אחת מאותן הכרזות מתייחסת לדור השני של ThinkPad 10 – הטאבלט העסקי של החברה, שאמור להיות מושק באוגוסט הקרוב. לפי החברה, המכשיר החדש מציע חוויית שימוש מלאה ב-PC, באמצעות מגוון רחב של אביזרים נלווים, שמאפשרים להשתמש בו באחד משני מצבי העבודה.

הטאבלט, המבוסס על מעבד אטום מרובע ליבות של אינטל (Intel), כולל מסך IPS ברזולוציה של 1,920 על 1,200 פיקסלים, עד 4 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה, מצלמת 5 מגה-פיקסל, קישוריות LTE וסוללה שאמורה להספיק ל-10 שעות עבודה. המחיר הצפוי שלו הוא 549 דולר.

יחד איתו ניתן יהיה לרכוש מגוון עזרים, כולל עט אלקטרונית תוצרת לנובו, כיסוי כולל מקלדת (בעלות של 100 דולר), מקלדת Ultrabook מלאה (119 דולר) ותחנת עגינה שמאפשרת חיבור ציוד היקפי (129 דולר).

במקביל, הכריזה החברה על שלושה מחשבים ניידים חדשים: אחד מהם, ה-Ideapad 100, אמור להתחרות עם מחשבי ה-Chromebook של גוגל (Google), בזכות תג המחיר שלו – 249 דולר בלבד. המחשב ישווק עם מסכי 14 ו-15 אינץ', ללא מגע, ברזולוציה של 1,366 על 768 פיקסלים. לנובו מגדירה את המחשב ככזה שמיועד למשתמשים שזקוקים רק לתכונות החיוניות ביותר. הוא מבוסס על מעבד BayTrail-M ומציע כונן של 500 ג'יגה-בייט בלבד. זמן הסוללה הצפוי הוא ארבע שעות.

שני המחשבים האחרים הם ה-Z41 וה-Z51, עם מסכי 14 ו-15 אינץ', בהתאמה, ועם מחיר התחלתי של 499 דולר. הם מיועדים למשתמשים שמעוניינים במחשב כללי לבית. המחשבים מציעים תצוגת 1,920  על 1,080 פיקסלים, שילוב של מעבד Core-i7, עד 16 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה, כונן 1 טרה-בייט (רגיל או SSD) ואפשרות לכרטיס תצוגה של AMD.

את גרסת ה-15 אינץ' ניתן לרכוש גם עם מצלמת ה-RealSense 3D של אינטל, המאפשרת פונקציות כמו סריקה תלת-ממדית וזיהוי מחוות. גרסה זו תוצע במחיר התחלתי של 599 דולר, עם מעבד Core-i5 ועד 8 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה בלבד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים