אינסטגרם תאפשר לפרסם מודעות בין עדכוני התמונות
המפרסמים יוכלו למקד את הפרסום לפי תחומי עניין, גיל, מגדר ומאפיינים נוספים ● החברה מסרה כי הפרסום יחל בפועל עד סוף השנה
אינסטגרם (Instagram) הודיעה כי בקרוב ניתן יהיה לפרסם מודעות בין התמונות שהמשתמשים מעלים. הפרסום בפועל יחל בהמשך השנה. המפרסמים יוכלו למקד מודעות ל-300 מיליון המשתמשים באפליקציית שיתוף התמונות לפי תחומי עניין, גיל, מגדר ומאפיינים נוספים – בדיוק כמו בפייסבוק (Facebook), החברה שרכשה את אינסטגרם ב-2012.
באינסטגרם יבחנו בנוסף אפשרות להציע מודעות שבעקבות לחיצה עליהן ניתן יהיה לרכוש מוצר או להוריד אפליקציה בצורה ישירה, מבלי לעבור קודם לאתר אחר.
בחברת RBC Capital Markets מוול-סטריט מעריכים כי הפרסום באינסטגרם עשוי להניב לפייסבוק הכנסות של בין 1.3 ל-2.1 מיליארד דולר עד סוף השנה הנוכחית – בהתאם, כמובן, למועד שבו יחל הפרסום.
תגובות
(0)