תוכן שיווקי
לקראת AWS Summit Tel Aviv, שתתקיים במרכז הכנסים בגני התערוכה ביום ה', 25 ביוני

שותפי AWS מדברים: להב סביר, מנכ"ל Emind Cloud Experts מקבוצת AllCloud

11/06/2015 18:34
להב סביר, מנכ"ל Emind Cloud Experts

אנא ספר על החברה שלכם.
"Emind הוקמה ב-2008 כדי לתת מענה לדרישה הגוברת של ארגונים בישראל להשתמש בשירותי ענן – משיקולי מהירות, הקמה וביצועי מערכת שלא היו קיימים. בשנים האחרונות הענן הפך להיות מרכיב מהותי לחסכון בעלויות.

Emind היא עמוד התווך בקבוצת AllCloud ומשמשת כזרוע התשתיות של הקבוצה, שמטרתה להיות חברת שירותי הענן הגדולה בארץ.

החברה הינה AWS Advance Consulting Partner וכן Certified Managed Service Provider AWS. היא בעלת התמחות ייחודית בתכנון, בנייה והפעלה של שירותים על גבי הענן, עם מאות לקוחות פעילים ואלפי הטמעות למגוון רחב של לקוחות בישראל ובעולם.

יש לנו מנעד מגוון ורחב של לקוחות – החל מחברות סטארט-אפ, חברות תוכנה, חברות SaaS, ארגונים בינוניים, חברות היי-טק מבוססות ועד לארגוני האנטרפרייז הגדולים בשוק.

הניסיון המצטבר וההתנסות היום יומית בטכנולוגיות ובפיתוחים חדשים ומתקדמים של AWS מאפשרים לנו לספק פתרונות תשתית מקצה לקצה, בעזרת שימוש בכלים החדשים ביותר, תוך חתירה למתן פתרון מלא לצרכים העסקיים".

מהי פעילות הענן של החברה שלכם?
"Emind מובילה את המעבר לענן בישראל, עם דגש מרכזי על מתן שירותים המתאימים לארגונים הנמצאים בשלב התכנון, הביצוע או התפעול, תוך שימוש במתודולוגיות DevOps ו-Continues Integration & Delivery.

אנחנו מספקים את השירותים הבאים:
תכנון וארכיטקטורה – אפיון צרכים ובניית ארכיטקטורה, תכנון מעבר תשתיות קיימות לענן, אפיון צרכי אבטחת מידע ודרישות רגולציה כגון PCI ,SOX ו-HIPAA.
הקמת תשתיות ענן – הקמת תשתיות AWS מבוזרות באזורים שונים בעולם, הטמעת בקרות וכלי אבטחת מידע, אופטימיזציה של ביצועים ועוד.
תמיכה ותפעול שוטף – מרכז שירות ותמיכה 24/7, מופעל על ידי מומחים, המספק זמן תגובה של 15 דקות, וכן ניהול ואופטימיזציה של עלויות ענן".

איך מתפתח הענן בישראל?
"להערכתנו, המציאות המודרנית של השירותים השונים בתשתית הענן יוצרת הזדמנויות אדירות לחברות מכל התחומים – לא רק חברות טכנולוגיה. הן יכולות לממש פתרונות עסקיים שהיו עד היום בלתי ניתנים להשגה, תוך שמירת ניהול סיכונים פיננסיים מבוקר".

מה היתרונות של AWS ללקוח הישראלי?
"השותפות החזקה והוותיקה שלנו עם AWS בישראל ובכלל מושתתת על הצלחות משותפות, שמירה מתמדת על מקצועיות ודגש על שירות מתוך תפיסת
Customer-Centric".

מהן תוכניותיכם בתחום הענן לשנים הבאות?
"כחלק מתפיסת הפתרון ההוליסטי, ובסיוע השותפים השונים, בנינו ונמשיך לבנות פתרונות מקצה לקצה, שעונים על צרכים שונים ומנצלים את היכולות והיתרונות בתשתית הענן:

•    שירות 24X7 של ניטור וניהול, NOC-as-a-Service, הכולל מרכז בקרה ותמיכה אקטיבי ללקוחות.

•    שירות התאוששות מאסון DR-as-a-Service, כאשר התפעול והאחריות, וכן בדיקות התקינות של המערכת, נמצאים באחריותנו – בתשלום חודשי קבוע, שכולל את כל המרכיבים.

•    מרכז ניהול מערך אבטחת המידע, SOC-as-a-service, ויכולת להתמודד בצורה מיידית עם האירועים, כולל התאמות לרגולציה הרלוונטית  -PCI,  HIPPA ועוד".

מה תהיה פריצת הדרך המשמעותית הבאה בענן?
"אנחנו מעריכים שפריצת הדרך כבר כאן, בהיי-טק, ויותר ויותר ארגונים מסורתיים מבינים את יתרונות המהירות, חוזק ואבטחת המידע של הענן. אלה פונים אלינו לקבלת ייעוץ ארכיטקטוני במערכות הליבה שלהם ועל ידי כך צוברים ניסיון וביטחון".

איך AWS עזרה לכם להגדיל את עסקיכם בעולם?
"כחברה גלובלית, שיתוף הפעולה מביא אותנו בשנים האחרונות למקומות שונים בעולם, הן בחברות ישראליות בינלאומיות והן בחברות בעולם כולו. מתודולוגיית העבודה שלנו מאפשרת לחברות בכל גודל, מכל מקום, להשתמש בשירותים שלנו, ואנחנו זוכים לחשיפה בקרב מומחי ושותפי אמזון (Amazon).

אירועים קרובים