תוכן שיווקי

טלדור ואורקל מציגות פלטפורמה פורצת דרך לניהול מכירות בענן

15/06/2015 17:57
טלדור

חטיבת היישומים של טלדור, בניהולה של אורית בועז, הציגה, ביחד עם חטיבת ניהול חוויית הלקוח באורקל (Oracle), את הפתרון החדש והייחודי לניהול מכירות בענן. הפתרון הוצג בכנס שהתקיים בסוף החודש הקודם ובו מנכ"ל טלדור, אריה רימיני, דיבר על השותפות ארוכת השנים עם אורקל, ועל שיתוף הפעולה הנוכחי, אשר מביא עימו בשורה חדשה לעולם ניהול המכירות בענן.

הפתרון החדשני Sales Cloud נבנה מתוך תפיסת עולם המתאימה לתקופתנו ומאפשר לנהל את המכירות בזמן אמת. הפלטפורמה החדשה מתאימה לשימוש במובייל ומאפשרת קבלת החלטות מהירה בזכות ממשק המשתמש שמותאם לצרכי היומיום של איש המכירות ולניהול תקין ונכון של תהליכי מכירה.

סער רם, סמנכ"ל חטיבת יועצים בטלדור, אמר כי הקושי הקיים במערכות ה-CRM המוצעות כיום בשוק הוא החיוב של אנשי המכירות בחובות דיווח כבדות – דבר אשר במציאות היומיומית של איש המכירות כמעט אינו מתבצע. יתרה מכך, המערכות כיום מנסות להתאים את עצמן למובייל, בעוד ש-Sales Cloud נוצרה כאשר היא מותאמת למובייל. רם אמר אף כי מערכת Sales Cloud החדשנית נותנת ערך מוסף הן לאנשי המכירות מבחינת התפעול, והן למנהלים, מבחינת האסטרטגיה. כך, שני הצדדים יכולים בכל זמן נתון לקבל תמונת מצב שהינה, למעשה, מבט-על הסוקר את הזדמנויות המכירה, ולקבל החלטה כיצד לפעול על מנת לקדם אותן, תוך 7 שניות בלבד.

אריה רימיני, מנכ"ל טלדור: "מזה 10 שנים ששוק מערכות ה-CRM  לא הביא עימו בשורה טכנולוגית חדשה. אורקל מציגה לראשונה פלטפורמה פורצת דרך לניהול מכירות בעולם הדיגיטלי ודימני שבו אנשי המכירות פועלים. מדובר בטכנולוגיה המבוססת על תפיסת עולם של חוויית משתמש המאפשרת סינרגיה ראויה בין צורכי איש המכירות ולמנהל המכירות. אנו מברכים על השותפות עם אורקל, ובטוחים כי טלדור עם הניסיון העצום שלה כאינטגרטור CRM , הפועלת בכ- 90% מהארגונים המובילים במשק בתחום זה, תסייע לשנות את פני ניהול המכירות כפי שהכרנו אותו עד כה".

אלברטו מרנפלד, סמנכ"ל בכיר, מנהל חטיבת אפליקציות באורקל ישראל: "אנחנו נמצאים כיום בדור החדש של עולם ה-CRM, כאשר ביטוי המפתח בו הוא חוויית לקוח. הטכנולוגיה מתחת לכל הפתרונות של אורקל היא אחודה ומתקדמת. זהו פתרון ייחודי בשוק, שיודע להציג את הפרופיל הדיגיטלי של הלקוח, ולשחרר את צווארי הבקבוק בין המכירות, השיווק והשירות. אנחנו שמחים להמשיך את שיתוף הפעולה המוצלח וארוך השנים עם חברת טלדור אינטגרטור מוביל בתחום ה-CRM."

אירועים קרובים