אפל משיקה 20 חנויות בישראל – במרכזי השירות והמכירה של אורנג'
החנות הראשונה נפתח היום באשדוד, ועד סוף אוגוסט ייפתחו חנויות נוספות בתל אביב, רמת גן, ראשון לציון, כפר סבא, פתח תקווה, נתניה, ירושלים, חיפה, באר שבע, סכנין ועפולה ● הן יפעלו במודל דומה לזה שאפל מפעילה במקומות אחרים בעולם
פרטנר ואפל (Apple) העולמית מתחילות היום (ד') לפרוס 20 חנויות של אפל במרכזי השירות והמכירה של פרטנר, במודל של חנות בתוך חנות.
המודל שאפל מפעילה ברחבי העולם כולל עמדות התנסות פעילות וחווייתיות במגוון רחב של מוצרים, תוך מתן שירות על ידי נציגים של פרטנר שהוסמכו בתוכנית הכשרה ייעודית למומחי מוצרי אפל. החנויות מוקמות בעקבות הסכם ששתי החברות הגיעו אליו ופועל במודל דומה לזה שאפל מפעילה במתחמי מפעילות סלולר מובילות ורשתות נוספות במקומות אחרים בעולם.
החנות הראשונה נפתחה היום במרכז השירות והמכירה של פרטנר באשדוד ועד סוף חודש אוגוסט ייפתחו 11 חנויות נוספות בערים תל אביב, רמת גן, ראשון לציון, כפר סבא, פתח תקווה, נתניה, ירושלים, חיפה, באר שבע, סכנין ועפולה. בהמשך ייפתחו עוד שמונה חנויות בערים נוספות.
דוכני אפל שבתוך מרכזי השירות עוצבו על ידי החברה האמריקנית ומוקמות בפיקוח של אנשיה. הן הותאמו לכל אחת מהחנויות בהתאם לתפיסה שלה, של שולחנות מרכזיים שעליהם מוצרי החברה, הניתנים להתנסות חופשית בהדרכת נציגים מקצועיים.
על אף שהשוק הישראלי הוא קטן יחסית, נראה שאפל מייחסת לה חשיבות גדולה מבעבר בשל מרכז הפיתוח שלה בארץ, שנחנך לפני מספר חודשים בהשתתפות מנכ"ל החברה, טים קוק, שאף אמר בטקס כי אפל תקים בקרוב חנות בישראל. המרכז מעסיק כמה מאות עובדים.
תשומת הלב העולה של אפל לישראל מתבטאת בנוסף בהקמת נציגות שיווק ומכירות מקימות בראשות ניר איילון, התומכת ומסייעת לפעילות היבואניות הישראליות ומפקחת עליהן: ארבע מפעילות הסלולר – פלאפון, סלקום, פרטנר ו-HOT Mobile, רשת iDigital והמפיצה C-DATA. כמו כן, היא באה לידי ביטוי בתשומת הלב שאפל משקיעה בהתאמת הממשק שלה לעברית במכשירים ובשירותים שהיא מציעה, כולל מעבד התמלילים שלה ל-Mac.
תגובות
(0)