לביא פרדמן, יבמ: "הענן הוא הדרך לעבור לעולם החדש"

"יש חשיבות רבה לזמינות של הארגון סביב השעון, זמני תגובה מהירים, אמינות של המערכות, אינטגרציה בין מערכות חדשות וישנות, גמישות ויכולת גידול", אמר פרדמן, מנהל מכירות בקבוצת פתרונות שרתים בחברה ● לדבריו, "המענה לכלל האתגרים הללו הוא הענן"

לביא פרדמן, מנהל מכירות בקבוצת פתרונות שרתים ביבמ ישראל. צילום: קובי קנטור

"העולם משתנה ולא כל הארגונים מבינים זאת. בעוד שבעבר, הלקוח היה מגיע בשעות פתיחת הבנק אל הסניף, כיום הוא דורש שירות 24 שעות ביממה וארגונים נדרשים לספק לו אותו. הענן הוא הדרך לעשות זאת", כך אמר לביא פרדמן, מנהל מכירות בקבוצת פתרונות שרתים ביבמ (IBM) ישראל.

פרדמן דיבר בכנס Cloud Today, שנערך היום (ב'), בהפקת אנשים ומחשבים, במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה. השתתפו בו מאות מקצוענים בתחום.

הוא ציין כי "בעולם החדש, הדגש הוא על פעילות במובייל. מיקוד בחוויית לקוח היא שמשמרת אותו נאמן. הדגש הוא על כל לקוח ולקוח. לכן, יש חשיבות רבה לזמינות של הארגון סביב השעון, זמני תגובה מהירים, אמינות של המערכות, אינטגרציה בין מערכות חדשות וישנות, גמישות ויכולת גידול. המענה לכלל האתגרים הללו הוא מחשוב ענן לסוגיו – פרטי, ציבורי ובן כלאיים".

"מיינפריים זה Cool"

בהמשך דיבר פרדמן על המיינפריים ואמר כי הוא "בעל קונספט זהה לענן. אלא שכששומעים את המילה מיינפריים חושבים על 'חכם', 'יקר', 'ישן' ו-'גדול'. אולם, המיינפריים התקדם, הוא מצוי מרחק שנות אור מהתדמית שלו, מבוסס טכנולוגיות מתקדמות ופועל בסביבות החדשות". הוא ציין כי המגזין המקוון CRN הכריז על שרת המיינפריים של יבמ כ-"מגניב" (Cool) בין פלטפורמות מחשוב הענן שקיימות בשוק.

פרדמן הוסיף כי לפני יותר משנה השיק הענק הכחול שורה של פתרונות לענן, בכלל זה המערכת הראשונה בתחום שמותאמת לעולם המיינפריים. לדבריו, יש למחשבים מבוססי לינוקס (Linux) בארכיטקטורת המיינפריים שלה יתרון על שרתים מבוססי ארכיטקטורת X86: חיסכון של עד 55% בעלויות. כמו כן, הענן שהיא מציעה – פרטי, ציבורי או בן כלאיים – יכול לפעול על עד 6,000 שרתים וירטואליים, כאשר כולם מאובטחים מפני חדירה מבחוץ וכל יישום מופרד מהאחרים.

עוד אמר פרדמן ש-"מערכת IBM Enterprise Cloud System מספקת פלטפורמה משולבת, בסביבת תקנים פתוחים, ללקוחות ולספקי שירותים המעוניינים להקים במהירות סביבת ענן מאובטחת, שמסוגלת לתמוך בעומסי עבודה קריטיים".

הוא סיים בציינו כי "מערכת הענן הארגוני, Enterprise Cloud System, כבר בנויה במפעל, מוגדרת מראש ומצוידת במגוון כלים אוטומטיים לתזמון, ניהול וניטור שירותי ענן, באופן שמאפשר ללקוחות להקים במהירות את הענן הארגוני. יחד עם החומרה ממשפחת System z, מערכות אחסון של יבמ וכלי ניהול ענן, ניתן להקים סביבת תשתית כשירות (IaaS) שמסייעת לארגונים ולספקי שירותי ענן לבדל את עצמם מול התחרות, בכל הנוגע לאיכות השירות ולתמיכה בעומסי עבודה וביישומים קריטיים. המערכת מאפשרת למשתמשים להתמודד עם רבות מהבעיות שמטרידות אותם בכל הנוגע לאבטחת נתונים ולהבטחת זמינות מערכות בעבודה בענן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים