מפיצים את הבשורה הישראלית

סאפ והאקסלרטור דה ג'נקשן השיקו שיתוף פעולה שמסייע לסטארט-אפים משלנו להביא את הבשורה של התעשייה כחול לבן לרחבי העולם

01/07/2015 12:55
מימין: ג'וני סאקס ואדי שלו, שותפים בג'נסיס; אורנה קליינמן , מנכ"לית מעבדות סאפ בישראל; וצביקה נגן, יועץ בכיר ב-Team8

ישראל וגרמניה חוגגות השנה 50 שנות יחסים. זאת הזדמנות טובה להבחין איך עברנו מהיותנו מדינה צעירה ומתפתחת אז למדינה מפותחת, עם כלכלה יציבה ותעשיית היי-טק משגשגת כיום.

אנחנו חייבים חלק לא מבוטל מההצלחה הזאת ליזמים ולסטארט-אפים הישראליים, שמעשירים את הכלכלה והמשק בישראל ומפיצים את הבשורה של המדינה והתעשייה שלנו ברחבי העולם.

הנמר בדרכים

הנמר בדרכים

השם הטוב של אומת הסטארט-אפ לא יכול היה להיות מושג במלואו בלי אקסלרטורים ובלי חברות עולמיות שמעודדות את החברות המקומיות להצלחה. אחת מהן היא סאפ (SAP) הגרמנית, שחברה לאקסלרטור דה ג'נקשיין. יחד הם השיקו שיתוף פעולה, במטרה לקדם חברות צעירות שמעוניינות לפרוץ מהר יותר לשוק הבינלאומי.

אורנה קליינמן, מנכ"לית מעבדות סאפ בארץ, אירחה את הבכירים הישראליים ובכירים מחברות רב לאומיות שהגיעו לישראל, ביניהם מ-JVP, יאהו! (!Yahoo), ג'נסיס (Genesis), גוגל (Google), ארנסט אנד יאנג (E&Y), קרן ונוס, קרן מאגמה וכמובן – סאפ עצמה.

קליינמן ציינה באירוע כי "מרכז הפיתוח שלנו בישראל פועל כמרכז חדשנות שמפתח טכנולוגיות עבור סאפ העולמית. כחלק מפעילות ענפה שאנחנו עושים עם סטארט-אפים, חברות הון-סיכון, אקדמיה ולקוחות בשוק המקומי, אנחנו שמחים לחבור כשותפים אסטרטגיים לדה ג'נקשן. שיתוף הפעולה מאפשר לנו לסייע לחברות ישראליות צעירות להבין את שוק התוכנה הארגוני בינלאומי ולהתחבר אליו בהצלחה. כמרכז חדשנות, אנחנו רואים חשיבות בחשיפה לטכנולוגיות חדשות בשוק המקומי".

ואמנם, בכל פעם מחדש משמח לראות איך גופים בינלאומיים מתעניינים יותר ויותר בתעשייה המקומית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים