תוכן שיווקי
לקראת אירוע - הכנס השנתי לתקשוב ביטחוני C5I 2015, יום ב', 6 ליולי, מרכז הכנסים אבניו, קריית שדה התעופה

ג'ייסון דודייר, APC-שניידר אלקטריק: "הצבא נדרש ליותר ניצול אנרגטי, עם פחות משאבים"

01/07/2015 14:01
ג'ייסון דודייר, מנהל פיתוח עסקי גלובלי, APC מקבוצת שניידר אלקטריק

כתב: הילל יוסף

"ארגונים נמצאים כיום במצוקה תקציבית, ומערכי ה-IT שלהם נדרשים ליותר תוצרים ושירותים ובפחות עלויות. הצבא, ככל ארגון, נדרש ליותר ניצול אנרגטי ובפחות משאבים", כך אמר ג'ייסון דודייר, מנהל פיתוח עסקי גלובלי, APC מקבוצת שניידר אלקטריק.

דודייר התראיין לאנשים ומחשבים לקראת הכנס השנתי לתקשוב ביטחוני C5I 2015. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ב' ה-6 ליולי, במרכז הכנסים אבניו, קריית שדה התעופה.

לדברי דודייר, "האתגר המרכזי, בכל מגזר תעשייה, הוא יעילות. במקרה שלנו, היעילות נמדדת בעולם הדטה סנטר: יעילות של ניצול אנרגטי נכון וטוב יותר, יעילות של חסכון בצריכת חשמל, צמצום שטחי נדל"ן וצמצום כוח האדם הנדרש לתחזוקת הדטה סנטר". לכן, אמר דודייר, "על מנת שהמנמ"ר יוכל לסייע להיבטים העסקיים בארגון שלו, עליו להסיר מראשו את כל הטיפול בניצול היעיל של הדטה סנטר, ולתת לנו לטפל בכך".

"אנו מעניקים למנמ"רים גישה גמישה בדטה סנטר, עם יכולת גידול משתנה, אופציה להגדלת הקיבולת לפי דרישה, בנייה גרנולרית ומודולרית, ומעל כל זה, שהכל ייעשה ויתפקד מהר יותר". כך, אמר, "כאשר מנמ"רים ניצבים לפני החלטה האם לבנות דטה סנטר חדש, כחלופה הגיונית להמשך אחזקת הדטה סנטר הקיים, המתאפיין במערכות מיושנות ולא יעילות, אנו מציעים לו קיצור של מעגלי הבנייה: תכנון ובנייה של חדר מחשוב חדש בתוך 16-20 שבועות ולא שנה או שנים. יש מאחורינו 500 פרויקטים זריזים שכאלה. לשם כך, רכשנו לפני שנה וחצי את AST Modular הפועלת בתחום הדטה סנטר במכולות, לשימושים צבאיים ואזרחיים".

החברה, אמר דודייר, "פועלת להכנסת תוכנה לעולם ניהול הדטה סנטר. פתרונות ה-DCIM החדשניים של שניידר אלקטריק הם חלק אינטגרלי מה-StruxureWare for Data Centers – חבילת תוכנה לניהול משולב, המתוכננת לטפל בכל ההיבטים של התשתית הפיזית של הדטה סנטר, הנחוצים כדי למקסם את הזמינות והיעילות של המתקן". לדבריו, "החבילה משלבת את כלי התוכנה המובילים של DCFM (ניהול מתקן דטה סנטר) ו-DCIM (ניהול תשתית דטה סנטר), כדי לספק פונקציונליות של איסוף נתונים, ניטור ואוטומציה, ותכנון ויישום. אלה מאפשרים תצוגה משולבת ומרובת פנים של כל המערכות הפיזיות הקריטיות למשימה הקשורות לדטה סנטר".

"הגידול בדרישות המופנות ל-IT, בהכרח מביא לגידול בהוצאות האנרגטיות", אמר דודייר, "פה אנו יכולים לסייע למנמ"ר ולאנשי צוותו. יש לנו את היכולות להביא לכך שהדטה סנטר יתופעל באופן יעיל יותר, עם צמצום ההוצאות על האנרגיה ולהפוך אותו לגמיש יותר, עם יכולת גידול. יש לנו טכנולוגיות רבות בתחומי התשתיות הפיזיות שיסייעו להקמת מתקני מחשב המוכנים לעידן הענן ולחסכון ניכר בעלויות של מרכזי מחשוב, תוך דגש על מודולריות, גמישות וסקלביליות".

דודייר סיכם באומרו כי "אנו החברה המובילה בעולם את תחום היעילות האנרגטית. יש לנו היצע רחב של מתודולוגיות וכלים המאפשר לבצע סקר מקיף על תשתיות הארגון ולהציע תכנית פעולה לשיפור המצב. מפרויקטים שבוצעו על ידי החברה נמצא כי ניתן להגיע במקרים רבים לחסכון של עד 30% מצריכת האנרגיה.  חסכון משמעותי זה יכול לאפשר ללקוחות צה"ל להסיט תקציבים ומשאבים מתחזוקה לחדשנות".

אירועים קרובים