אופק הטמיעה מערכת מחשוב ב-ורדינון; ההיקף: 2.5 מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט נבנתה מערכת CASH-POINT לניהול עסקים קמעוניים בסביבת Windows, המאפשרת ניהול קופה רושמת חכמה ומודולים לניהול עסק קמעוני ברשת חנויות, על כל רכיביו

ורדינון

אופק מערכות מחשבים, המתמחה במחשוב ופיתוח מגוון מוצרי תכנה ושירותים נלווים המהווים פתרון כולל לניהול רשתות שיווק ועסקים, הטמיעה מערכת שליטה ממוחשבת ב-68 סניפי רשת ורדינון, הוותיקה בתחום הטקסטיל לעיצוב הבית. במסגרת הפרויקט, שהיקפו מוערך ב-2.5 מיליון שקלים, נבנתה עבור הרשת מערכת CASH-POINT חדשנית לניהול עסקים קמעוניים בסביבת Windows, המאפשרת ניהול קופה רושמת חכמה ומודולים לניהול עסק קמעוני ברשת חנויות, על כל רכיביו.

תהליך ההטמעה כלל כמה שלבים, במהלכם התמודדה אופק מערכות עם מספר אתגרים אשר נבעו מכך שפרויקט ההטמעה התבצע בסניפי הרשת במקביל. בשלב הראשון, בוצע אפיון מפורט של הצרכים, הקמת מערכת מחשוב חדשנית, ותמיכה שהותאמה לצרכיהם של חנויות ולקוחות הרשת. מערכת השליטה הממוחשבת נבנתה על ידי אופק מערכות באופן ייעודי לניהול סניפי חנויות ורדינון כך שמנהלי הרשת יוכלו לקבל נתונים ותמונת מצב עדכנית ומלאה על הסניפים בזמן אמת. רשת ורדינון מצטרפת לנעמן ולחברות נוספות אשר הבינו את חשיבות השילוב בין מחשוב לניהול עסק מצליח.

כספי גיל, מנכ"ל אופק מערכות מחשבים, אמר כי "התאמת המערכת לרשת ורדינון נעשתה לפי דרישות החברה ומתוך הבנה שרשת חנויות ניתן לנהל באופן יעיל רק כאשר המנהלים בחברה יודעים מה קורה בסניפיו בכל עת. המערכת הותאמה לעבודה מול SAP  המאפשרת העברת המידע  בין סניפי הרשת וממרכז לוגיסטי ממוחשב.

יוספי דיטל מנמ"ר קבוצת BEE, ציין כי "ההתקשרות שלנו עם חברת "אופק מערכות מחשבים" ארוכת שנים. לאחר שהמערכת הוטמעה בהצלחה ב-80 סניפי נעמן ברחבי הארץ והוכיחה את הצלחתה וחשיבותה החלטנו לשלבה גם בסניפי רשת ורדינון. אנו מרוצים מהשירות שניתן לנו וממהירות פיתוח התוכנה כך שתתאים לצרכי הרשת."

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים