צביקה חורובסקי, נס: "חלה קפיצת מדרגה במחשוב הצבאי כיום לעומת לפני שנתיים"

על דבריו של חורובסקי הוסיף מני צרפתי, מנהל פתרונות אסטרטגיים לעסקים ב-VMware ישראל, ואמר כי "העולם השתנה, עברנו דור ב-IT, ואפליקציה שלא תדע לדרוש משאבים לא תהיה רלוונטית"

צביקה חורובסקי, מנהל פעילות מגזר ביטחוני, נס

"יש שינוי תפיסה בראיית המחשוב הצה"לי. חלה קפיצת מדרגה במצב של הדברים כיום בהיבט של ה-IT הצבאי לעומת מה שהיה המצב לפני שנתיים", כך אמר צביקה חורובסקי, מנהל פעילות מגזר ביטחוני, נס.

חורובסקי התראיין לאנשים ומחשבים לקראת הכנס השנתי לתקשוב ביטחוני C5I 2015. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ב', ה-6 ביולי, במרכז הכנסים אבניו, קריית שדה התעופה.

לדברי חורובסקי, "אנו רואים את התחום הטכנולוגי בצבא כאחד המאמצים הגדולים בתחום הלחימה. הטכנולוגיה קפצה מדרגה ואנו חווים היענות חיובית לפרויקטים בתחום".

הפרויקטים, סיים חורובסקי, "הם בתחום שילוב של מערכות IT שונות באגפי הצבא, מערכות המספקות שילוביות, וכן פרויקטים בתחום ההדרכות והבדיקות. אנו רואים העמקה של שיתופי הפעולה בין הגופים השונים בתעשייה ובין צה"ל".

המובייל והענן הם מפתחות ההצלחה לכל ארגון

מני צרפתי, מנהל פתרונות אסטרטגיים לעסקים, VMware ישראל אמר כי "הצבא פועל בצורה יפה בתחום של הנגשת המידע והניתוח שלו לכלל החיילים".

הוא ציין כי ענקית הווירטואליזציה מספקת פתרונות להנגשת המידע בעולם המובייל, תוך מתן דגש להיבטים של אבטחת מידע, "המובייל והענן הם מפתחות ההצלחה לכל ארגון".

מני צרפתי, מנהל פתרונות אסטרטגיים לעסקים, VMware ישראל

מני צרפתי, מנהל פתרונות אסטרטגיים לעסקים, VMware ישראל

"העולם השתנה", אמר צרפתי, "עברנו דור ב-IT ונדרש לשכתב את כל האפליקציות מחדש לטובת התשתיות. אפליקציה שלא תדע לדרוש משאבים – אחסון, מחשוב ואבטחת מידע – לא תהיה רלוונטית". המענה לצורך לכתיבת האפליקציות הללו מחדש, אמר צרפתי, הוא באמצעות דטה סנטר מוגדר תוכנה, SDDC. "על ידי בניית ישויות המכילות מחשוב, אחסון, רישות, ואבטחת מידע", אמר צרפתי, "אנו מאפשרים לאפליקציות להוסיף או לגרוע משאבי מחשוב".

צרפתי התייחס לנושא אבטחת המידע: "מדובר בנושא מורכב", אמר, "שעליו להיות בצמידות לכל תחום ברשת. כיום יש גישה אשר מאפשרת הצמדת אובייקט אבטחת מידע לכל אובייקט רשתי. בדרך זו ניתן לדעת מהיכן בוצעה דליפת המידע ומה סיבתה. אבטחת מידע היא נושא אקוטי במערכות רשתיות מבוזרות".

צרפתי סיים באומרו כי "מעבר צה"ל לנגב הוא הזדמנות עבור הצבא לארגון מחודש של מערכות ה-IT שלו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים