באו לבקר במאורת הנמר: האחים עופר ואייל פלדמן, היזמים של סטמפלי

באו לבקר במאורת הנמר: האחים עופר ואייל פלדמן, היזמים של סטמפלי

באחרונה הגיעו לבקר במאורת הנמר היזמים של סטמפלי, האחים עופר ואייל פלדמן, והביאו אתם אל פלי הנמר את סטמפלי הנמרה.

האחים פלדמן סיפרו לנמר שסטמפלי חיה בענן אך מחוברת חזק לקרקע ולמערכת ה-ERP של הארגון. היא מאפשרת לחשב ולמנהל הכספים לקבל שליטה על חשבוניות הספקים ותמונת תזרים המזומנים מרגע הגעת החשבונית לארגון. ארגונים יכולים באמצעות סטמפלי לעבור בקלילות ובזריזות לטיפול בחשבוניות ספקים ללא נייר, ללא פרויקט הקמה ובעלות מזערית. מעבר לכך, הנמרה נותנת מענה לדרישות המיוחדות של רשות המסים לטיפול בחשבוניות ספקים שהתקבלו במייל.

חשבוניות ספקים נכנסות לארגון ועוברות מסע שמתחיל בבירור ושיוך החשבונית, וממשיך בבדיקה אם השירות או המוצר התקבל לשביעות רצון הארגון, אישורים שונים, טיפול בחריגים, התאמות, העברה לתשלום ואירכוב. התהליך מתנהל ברובו באופן ידני.

מחלקת ספקים בכספים אחראית על התשלומים לספקים אך למעשה, רוב הזמן אינה יודעת היכן נמצאות החשבוניות, סיפרו האחים לנמר. התהליך הידני גוזל זמן יקר, גורם להפתעות לא נעימות בתזרים ההוצאות ולא מאפשר להם לשלוט בתהליך מתחילתו.

סטמפלי פותרת את הבעיה בקלות, בזריזות ובעלות מינימלית. כאמור, ללא צורך בפרויקט הקמה, הטמעה או שינוי בתהליכים של הארגון.

באו לבקר במאורת הנמר: האחים עופר ואייל פלדמן, היזמים של סטמפלי

באו לבקר במאורת הנמר: האחים עופר ואייל פלדמן, היזמים של סטמפלי

הנמר התרשם שמדובר בכלי קולבורציה שמדמים את עבודת הנייר בחופש, בקלות ובשימושיות האופייניות לו, בממשק משתמש שלא דורש הסברים. זו אחת הסיבות לכך שמשתמשי סטמפלי לא צריכים לעבור הטמעות או הדרכות והמערכת מוכנה להפעלה מידית.

בזמן שכל מי שנדרש בתהליך בודק, מאשר, מברר ומעביר חשבוניות בסביבת העבודה של סטמפלי, מחלקת הכספים והנהלת החברה מקבלים כלי ניהול, שליטה ובקרה על התהליך כולו ועל החשבונית הבודדת – דברים שלצערנו הנייר לא יודע לספק.

סטמפלי נותנת למחלקת ספקים סביבת עבודה מאוד דומה לסביבה המוכרת להם עם הנייר, כדי לאפשר להם לעבור בקלות לעבודה ללא נייר ולוודא שכל תהליכי התיוק ותיוקי הביניים נתמכים במלואם.

הנמר למד מהאחים פלדמן שסטמפלי הכריזה על מבצע קיץ, תחת שם הקוד "עונת המלפפונים". המבצע כולל טיפול של עד 100 חשבוניות דיגיטליות בחודש לשלוש שנים ללא תשלום לארגוני אנטרפרייז, כדי לאפשר להם לקבל מהספקים שלהם חשבוניות דיגיטליות ולעמוד בדרישת רשות המסים לאופן ניהול ושמירת החשבוניות הללו.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דור

    כל הכבוד להורים הנפלאים ועל התמיכה הכל בזכותם

אירועים קרובים