אפל השיקה את שירות Apple Music

החברה עשתה מהלך זה מתוך כוונה לדחוק את רגליהן של מתחרותיה, ובהחלט כדאי להן לישון עם עין אחת פקוחה

האם התגלה הסוד הגדול? אפל

סוף סוף גם באפל (Apple) זורמת מוזיקה – עם שירות Apple Music: החברה השיקה אמש (ג') את שירות ה-Music שלה, מתוך כוונה לדחוק את רגליהן של Spotify ,Rdio ודומות. השירות של אפל מאפשר האזנה לתכנים ממקורות שונים – ספריית שירים פרטית במכשיר, iTunes ותחנות רדיו בניו-יורק, לוס אנג'לס ולונדון.

שירותי המוזיקה הקודמים של אפל הם iTunes Radio ו-itunes Match, ששניהם לא זכו להצלחה גדולה. לכן אפל מנסה שוב, והפעם עם רוח גבית של Beats Music – שירות המוזיקה שאפל רכשה ב-2014 יחד עם אימפריית האוזניות Beats, ובשילוב תכונות שונות משני השירותים הקודמים שלה.

השירות החדש מציע מגוון של תכונות שאפל מקווה בזכותן לכסות את כל תחומי המוזיקה: מוזיקה זורמת, שירותי רדיו אינטרנטי ומקום להקשיב לשירים שנרכשו מ-iTunes. הוא כולל גם אלמנטים חברתיים עם ערוץ שבו אפשר לעקוב אחרי אמן אהוב, לצפות בסצינות של מאחורי הקלעים, ועוד. בנוסף, אפל הוסיפה ערוץ רדיו משלה, Beats 1, שפועל 24 שעות ביממה, ובכך היא מייחדת את השירות שלה ממתחרות, שלאף אחת מהן אין תחנת רדיו אינטרנטית משלה.

יצוין כי השירות לא זמין בישראל, ועדיין לא ידוע מתי ואם זה יתרחש, ובאיזה מחיר. במדינות אחרות, ניתן להאזין לו דרך מכשירי iPhone ו-iPad (לאחר עדכון 8.4 ל-iOS שתושק במקביל) ועל מחשבי Mac באמצעות תוכנת iTunes. ניתן להתנסות בו בחינם במשך שלושה חודשים ולאחר מכן יעלה המחיר ל-9.99 דולר, או חבילה למשפחה בעלות של 14.99 דולר.

גם משתמשי האנדרואיד (Android) יוכלו ליהנות ממנו לקראת סוף השנה, באמצעות אפליקציה שתהיה זמינה בחנות של גוגל (Google). מאוחר יותר יותאם השירות כך שישתלב גם עם Apple TV.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים