אינטל מקימה מאיץ סטארט-אפים בישראל

תשע חברות נבחרו למחזור הראשון של התוכנית, בתחומים כמו האינטרנט של הדברים, מציאות רבודה ותשלומים סלולריים

מרחיבה את ההשקעה בישראל. אינטל

אינטל (Intel) ישראל הודיעה היום (ב') על הקמת מאיץ סטארט-אפים ועל השקת תוכנית IPP (ר"ת Intel Ingenuity Partner Program), שלדבריה נועדה "לקדם את היזמות הטכנולוגית הישראלית".

החברה הודיעה כי למחזור הראשון של התוכנית נבחרו תשע חברות סטארט-אפ שמצויות בשלב המוקדם, בתחומים שונים. החברות הללו הן: Lexifone, המציעה כלי לתרגום קולי אוטומטי בזמן אמת; Extreme Reality, שפיתחה טכנולוגיה המחלצת מידע על מחוות המשתמש באמצעות מצלמה דו ממדית סטנדרטית; Green IQ, שפיתחה כלי אינטרנט של הדברים לחיסכון במים לתחום הגינון; DOV-E, שהטכנולוגיה שלה מאפשרת לבצע תשלום באמצעות זיהוי קולי מדויק של הטלפון; PowerTags, שמאפשרת סימון וניטור בזמן אמת של אנשים לצורך ניטור רפואי ובטיחותי; Robomow, שפיתחה מכסחת דשא רובוטית; Onysus, שפיתחה מערכת מציאות רבודה המאפשרת זיהוי מחוות; Eagantu, שמאפשרת לארוז רכיבים אלקטרוניים ואופטיים במבנה תלת ממדי זעיר; ו-Safe Solution, שפיתחה מערכת לשירותים כספיים סלולריים.

החברות שנבחרו לתוכנית יזכו בליווי מקצועי צמוד של אנשי אינטל ישראל, שנבחרו בהתאם למומחיותם הרלוונטית לתחום הפעילות של החברה. כמו כן, הן יקבלו גישה למשאבים הטכנולוגיים, העסקיים והשיווקיים של אינטל ולקשריה בתעשייה הרלוונטית, וייהנו מהיתרונות של קרן הון-הסיכון התאגידית אינטל קפיטל, שהשקיעה מאז הקמתה כ-300 מיליון דולר ב-75 חברות ישראליות. לאחר חודשיים של למידה וארבעה חודשים של פיתוח החברה והמוצר, יציגו החברות את המיזם המשותף באירוע Demo day. בראש התוכנית יעמוד רועי רמון.

רועי רמון, מנהל מאיץ הסטארט-אפים של אינטל בישראל

רועי רמון, מנהל מאיץ הסטארט-אפים של אינטל בישראל

"תוכנית Intel IPP מציעה תהליך מגובש קיים לשיתוף פעולה עם סטארט-אפים, בניהולה של אינטל", אמר רמון. "אינטל ישראל יצרה את התוכנית מתוך רצון להרחיב את הקשר שלה עם חברות ההיי-טק הישראליות ועל מנת לקדמן".

הרישום למחזור השני של התוכנית כבר החל. אינטל מעוניינת לשלב בו סטארט-אפים בתחומי הקישוריות האלחוטית, ההתקנים המקושרים, המובייל, ה-IT, האינטרנט של הדברים, המחשוב הלביש, ניתוח Big Data, מחשוב תפיסתי ורובוטיקה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים