תוכן שיווקי

גיא ריצ'קר, סמנכ"ל מכירות Priority Software: "ל-Priority יש כיום כמעט 1,000 לקוחות מרוצים בענן"

07/07/2015 09:19
גיא ריצ'קר, סמנכ"ל מכירות ושותפים עסקיים, ב-Priority Software. צילום: ניב קנטור

כתב: הילל יוסף

"אנו ממשיכים להוביל בשוק מערכות ה-ERP, בין השאר מכיוון שלארגונים נמאס ממערכות ERP קשות להטמעה ומסובכות לתחזוקה. שם המשחק בעולם ה-ERP הוא פשטות וקלות, ואנו מספקים לארגונים מענה שכזה", כך אמר גיא ריצ'קר, סמנכ"ל מכירות ושותפים עסקיים ב-Priority Software.

"בשל העובדה שארגונים רוצים מערכות ERP עם גישה קלה לחיבוריות ורצון להיפטר ממערכות גדולות ומסורבלות הגוזלות משאבים רבים", אמר ריצ'קר, "אנו רואים יותר ויותר ארגונים שמחפשים חלופות. ואז הם פוגשים בנו. זה כולל גם ארגונים עם מאות ואלפי משתמשים אשר פעם היו בוחנים פתרונות מהסוג המסורתי". כך, לדוגמה, ציין, "סיימנו לא מזמן הטמעה של מערכת ERP Priority בחברה גדולה בארץ, המונה אלפי עובדים ו-2,000 משתמשים במערכת. במסגרת הפרויקט החלפנו אחת ממערכות ה-ERP הגדולות. מעבר לעושר הפונקציונלי שהלקוח הארגוני קיבל, מה שהוביל למימוש הפרויקט היה קלות התפעול של המערכת: הראינו להם TCO נמוך עם צמצום בעלויות התחזוקה".

"ל-Priority יש כמה יתרונות מרכזיים", אמר ריצ'קר, "האחד הוא ביחס עלות-תועלת. השני הוא השילוב עם הגמישות של המוצר. והשלישי הוא המודלים העסקיים שאנו מציעים לצריכת הפתרון; בין אם ברישוי מסורתי, לפי צריכה, או בשכירות. גולת הכותרת בהיצע שלנו הוא השימוש במערכת דרך הענן של Priority". דבר זה, ציין, "מביא לכך שיותר ארגונים בוחרים בפתרון שלנו: למעשה, יש לקוחות שמחליטים מראש שהם מעוניינים בפתרון ERP  בענן, ואז הם מגיעים אלינו. ההתעניינות בשוק בפתרון מבוסס מחשוב ענן גדלה כל הזמן. מה שהיה 'מגונה' בעבר, כיום מקובל וישים יותר בתפיסת העולם של הלקוחות הארגוניים. ל-Priority יש כיום כמעט אלף לקוחות מרוצים בענן".

"אנו מקפידים על הידוק וחיזוק הקשר עם הלקוחות הארגוניים בשוק הישראלי", אמר ריצ'קר, "זה חשוב לנו גם כדי לוודא שהלקוחות שלנו מרוצים וגם כדי לפתח תובנות טובות יותר על הצרכים שלהם בתהליך של פיתוח המוצר. בכלל, לקוחות ומוצר אלו שני המיקודים המרכזיים של החברה והם קשורים זה בזה. תהליך חיזוק הקשר עם הלקוחות מתורגם לחיזוק הקשר עם המוצר. השקנו לפני שלושה חודשים גרסה 17 של המערכת. יש בה כמה חידושים והנושא המרכזי שלה הוא שיפור חווית המשתמש – גם עבור משתמשים קיימים וגם להקל על משתמשים חדשים".

לצד הפעילות בארץ, ציין, "אנו פונים לשוק הבינלאומי. המערכת כבר משרתת אלפי משתמשים ב-40 מדינות. בכל מקום אנו עובדים דרך רשת שותפים מקומיים. בימים אלו אנו מצויים בעיצומו של תהליך גיוס של שותפים נוספים בחו"ל. אנו מקבלים משובים מצויינים על מודל עסקי זה, למרות שלשותפים בחו"ל יש גם הכנסה לא מועטה מעולמות האינטגרציה ופרויקטים מורכבים, דבר שכביכול נוגד את הבשורה שלנו של הטמעה פשוטה וקלה, וזה עובד. עד סוף השנה נסיים את התבססותנו בארבע מדינות בחו"ל; בריטניה, מקסיקו, קולומביה ורומניה, ונמשיך באותו כיוון בשנת 2016".

"המסר שלנו עקבי", סיכם ריצ'קר, "עולם ה-ERP נדרש לפשטות ולקלות הטמעה לצד צמצום עלויות התחזוקה. שהלקוחות הארגוניים יפנו את המשאבים שלהם לטפל בליבת העסקים שלהם ושישאירו לנו לעשות מה שאנו עושים הכי טוב – ERP".

אירועים קרובים