תים הקימה מרכז לוגיסטי חדש בהשקעה של מיליוני שקלים

לאחר המיזוג של תים-נטקום, אומניטק ואגף מיקור-החוץ של מלם, הוחלט לאחד את כל המחסנים במחסן לוגיסטי חדש

המחסן המאוחד של תים

תים, שסיימה ב-2014 את מיזוג החברות תים-נטקום, אומניטק ואגף מיקור-החוץ של מלם לכדי חברה תחת השם תים, הודיעה היום (ג') כי במסגרת המעבר לעבודה כחברה אחת בעלת שפה אחת, אוחדו כל המחסנים ובהתאם לכך הוקם מרכז לוגיסטי חדש  בהשקעה של מיליוני שקלים.

המרכז, בן שתי קומות, ממוקם בפתח תקווה, משתרע על פני שטח של 1300 מ"ר וכולל מחסן ומעבדות אינטגרציה שנועדו לשרת את החברה הממוזגת בשפה אחידה. גלריית האחסון החדשה זכתה למידוף חדש, כמו גם תריס חשמלי משופר לפריקה ולטעינה. בחלקה העליון מרכזת החברה את פעילות הטונרים ומיכלי המדפסות. המעבדות צוידו ברצפה ובשולחנות עבודה אנטי סטטיים לבטיחות גבוהה ונוחות שימוש, הוקצו אזורי אינטגרציה בקומה נפרדת במיוחד לפעילות OEM, והוגדל מרחב העבודה כדי לאפשר כושר ייצור רב יותר. אזורים אלה מצוידים במעלית המקשרת בין הגלריה לקומה השניה.

רמי לוי, סמנכ"ל התפעול ב-תים, אמר כי "במסגרת המעבר לשפה אחת הקמנו מרכז לוגיסטי חדש שנותן מענה למכלול הצרכים של חטיבת המכירות בחברה. הוא מופעל על ידי קרוב ל-40 אנשי צוות מיומנים, שאמונים על קליטה וניפוק ציוד, הזנת מעבדות האינטגרציה בציוד לצורך ייצור תוצרת מוגמרת כמענה ללקוחות החברה, ביצוע ייצור בקווים נפרדים ללקוחות OEM, הכנה ואריזת הציוד המוגמר, כמו גם תיאום והפצה לכל חלקי הארץ מדי יום".

המחסן הלוגיסטי החדש נרחב ותוכנן בקפידה כדי לתת מענה באופן יעיל וידידותי למשתמש הן בשיטת המידוף והן באמצעות הקצאת מעבדות נפרדות לפעילות ה-OEM של תים. המעבדות הנפרדות לפעילות ה-OEM נועדו למקסם ולייעל את רמת השירות הגבוהה והאיכותית שמספקת החברה ללקוחותיה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים