תוכן שיווקי
לקראת אירוע Veeam On Tour, יום ד', 9 בספטמבר, אושן, תל אביב

Veeam מדורגת בריבוע הקסם של גרטנר לשנת 2015 בתחום של תוכנות גיבוי לאנטרפרייז

הדירוג נשען על היכולת להגשים חזון ולהוציאו לפועל ● Veeam דורגה זו השנה השלישית ברציפות

07/07/2015 11:23
מגשימה חזון, Veeam

Veeam Software, המספקת זמינות (Availability) עבור מרכז הנתונים המודרני (Modern Data Center), מכריזה היום כי זוהי השנה השלישית ברציפות בה חברת המחקר גרטנר (Gartner) מדרגת אותה בריבוע הקסם בתחום של תוכנות גיבוי ותוכנות משלימות לאנטרפרייז.

"ההתקדמות הניכרת שעברנו בדרך להגשמת החזון שלנו וביכולת להוציאו לפועל היא שהביאה אותנו להימנות שוב על החברות המדורגות בריבוע הקסם של גרטנר – דירוג שמשמש כעדות נוספת ליכולת של Veeam להיות חדשנית ולהגדיל את נתח השוק", אמר רטמיר טימשב, מנכ"ל Veeam. "כפי שגרטנר מצהירה, שוק תוכנות הגיבוי וההתאוששות ושוק התוכנות המשולבות כוללים עשרות, אם לא מאות, ונדורים, בעוד שהדירוג של גרטנר מצמצם את רשימת הוונדורים לאלה בעלי הנוכחות הגדולה מכולם, ושמשולבים בחברות ה-SMB המובילות וארגוני האנטרפרייז הגדולים".

"עם הזמינות שתספק גרסה 9 החדשה של Veeam Availability Suite, אשר תושק מאוחר יותר השנה, נמשיך לחזק את הנוכחות שלנו בארגוני האנטרפרייז ונספק זמינות למרכז הנתונים המודרני. עם יותר מ-100 יישומים חדשים, גרסה 9 תעניק ל-145 אלף לקוחות קיימים ו-3,500 לקוחות חדשים המצטרפים אלינו מדי חודש, את היכולת ליישם את העיקרון של ה-Always-On BusinessTM."

לדברי האנליסטים של גרטנר, "ריבוע הקסם משקף את תהליך ההתפתחות שעבר תחום הגיבוי לאנטרפרייז, והוא משלב מוצרים חדשים, פתרונות ושיטות הגנה, גיבוי והתאוששות של שרתים פיזיים ווירטואלים, לרבות מסמכים וירטואלים, יישומים ומכשירי קצה. מוצרי גיבוי אלה מספקים הן יכולות גיבוי מסורתיות באמצעות סרט גיבוי, גיבוי רנדומלי לדיסק, פלאש (Flash) או מכשירים המתחרים ביעדי הגיבוי הוותיקים (כמו ספריית גיבוי באמצעות סרט  וירטואלי – VTL, צמצום מידע ודחיסה, דה-דופליקציה) וגם תמונות מסך, רפליקציות הטרוגניות והגנה מתמשכת על המידע".

"ארגונים בוחרים וונדורים שמציעים יכולות הגנה נרחבות ושיטות עבודה נוספות מעבר ליכולות הגיבוי המסורתי, שכן הארגונים מבינים היום את הערך הטמון בגיבוי של מידע קריטי, תוך שימוש בשיטות עבודה שונות והצבת יעדים שונים," כותבים דייב ראסל, סמנכ"ל ואנליסט בכיר, פושאן ריינן, מנהל מחקר, ורוברט ריים, מנהל מחקר ריבוע הקסם, בתחום הגיבוי לאנטרפרייז.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים