דיילי ציפי מבקרת בכנס C5I – חלק ג'

מימין: פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, וגיא דנציג, משנה למנכ"ל נס ומנהל חטיבת הפתרונות העסקיים בחברה

מאות אנשי תעשייה מהמגזר הביטחוני וקצינים מאגף התקשוב השתתפו בכנס התקשוב הצבאי C5I, שנערך בהפקת אנשים ומחשבים במרכז הכנסים אווניו בקריית שדה התעופה. הנחו את הכנס, הנערך זו הפעם העשירית, פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, ותא"ל (מיל') ארנון זו-ארץ, יו"ר הכנס ולשעבר קשר"ר. האירוע נשא את הכותרת "התקשוב כמאפשר את האפקטיביות המבצעית בשדה הקרב המודרני".

דובר המפתח בכנס היה תא"ל אייל זלינגר, קצין הקשר והתקשוב הראשי באגף התקשוב של צה"ל. עוד דיברו בו נציגי החברות שפרסו חסותן על האירוע: אלכסנדר שניידר, נס, One1, בזק בינלאומי, VMware ישראל, APC מקבוצת שניידר אלקטריק, נט-אפ (NetApp) ישראל, מלאנוקס, HP ישראל, סיסטמטיקס, ג'וניפר (Juniper) ישראל, SAS ישראל והתעשייה הצבאית.

דיילי ציפי הייתה בכנס אף היא, צפתה ונצפתה, שמעה ואף הקשיבה, שוטטה וצילמה – והרי התמונות לפניכם.


מפגש "בוגרי מלחמת יום הכיפורים": אלוף (מיל') שלמה ענבר, הקשר"ר דאז, ורון בן ישי, שכיהן בזמן המלחמה ככתב הצבאי של הערוץ האחד והיחיד שהיה אז באוויר.


מימין: פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, משנה למנכ"ל נס ומנהל חטיבת הפתרונות העסקיים בחברה.


KMS מקבוצת אמן, בהנהלת שחר בן עמי, הציגה לנציגי מערכת הביטחון את מערכת  KMS lighthouse, המאפשרת להנגיש מידע חיוני למפקדים ולוחמים בשטח, המבוסס על אנליטיקה של מערכות Big Data ו-BI. המערכת משמשת בשוק האזרחי אנשי שירות, מכירות ובעלי תפקידים שזוקקים למידע מידי וחשוב תוך כדי עבודתם ואין להם זמן לבצע את הפעולות האנליטיות המתבקשות. היא מבוססת על ידע רב שנצבר בזיכרון הארגוני ועל ניסיון.


אוויה (Avaya) הציגה את הפתרונות חובקי העולם שלה לתחום התקשורת התאגידית, שרלוונטיים מאוד גם למערכת הביטחון. ואמנם, אנשי אוויה עובדים עם מערכת הביטחון ומשרתים אותה.


סיסטמטיקס הציגה בכנס את תפיסת 3DGIS – פתרונות חדשניים עבור מערכות צבאיות המשלבות בין תלת מימד למערכות ה-GIS שנמצאות בשימוש צבאי כבר שנים רבות. ד"ר עמוס שחר, מנהל תחום ה-GIS בחברה, הסביר לבאי הכנס כי תלת מימד הוא רכיב חיוני במסגרת המאמץ התקשובי לספק למפקדים בשטח את המידע הרלבנטי הנכון לרגע נתון, כדי שיוכלו בעזרתו לקבל החלטות מבצעיות מידיות, תוך כדי קרב.

המשך יבוא…

לחלק א' לחצו כאן.

לחלק ב' לחצו כאן.

C5I

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים