מטריקס BI מציגה: Data Science – כוכב עולה בשמי ה-Analytics

מימין: איתי בליצר, Chief Scientist במטריקס BI, ומאיר בן ניסים, מנהל משותף בחטיבה

מנהלי אסטרטגיה, מנהלי שיווק, מנהלי מוצר, מנהלי תחום BI ומנמ"רים התקבצו באחרונה לכנס שערכה מטריקס BI, חטיבת ה-BI של מטריקס. האירוע עסק בעלייתו של תחום ה-Data Science כדרך חדשה לניתוח נתונים, המתאימה לעידן ה-Big Data.

עוז לוי, CTO במטריקס BI, אמר כי "הדרך הישנה בה ביצעו ארגונים ניתוח אנליטי אינה רלוונטית יותר. דברים רבים השתנו – המדע, הנתונים בארגון, הטכנולוגיה והצרכים העסקיים. הדרך לבצע כיום ניתוחים אנליטיים וחיזוי בעידן ה-Big Data היא באמצעות ה-Data Science. פירוש הדבר הוא שחוקרים צריכים להסתכל על נתונים ומידע בצורה מתמטית".

בכנס השתתף אמיר גולדשטיין, מנכ"ל ומייסד רשת הפרסום במובייל Todacell, שסיפר לבאי הכנס אודות השימוש שעושה החברה ב-Big Data על מנת להשיג תוצאות מדויקות יותר בקמפייני פרסום במובייל.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

מימין: עוז לוי, ה-CTO של מטריקס BI, ואסף טימור, מנכ"ל החטיבה

מימין: עוז לוי, ה-CTO של חטיבת מטריקס BI, יחד עם אסף טימור, מנכ"ל החטיבה

מימין: איתי בליצר, Chief Scientist במטריקס BI, ומאיר בן ניסים, מנהל משותף בחטיבה

מימין: איתי בליצר, Chief Scientist במטריקס BI, ומאיר בן ניסים, מנהל משותף בחטיבה

מימין: רנית זקצר, ה-CTO של מטריקס BI, ורונן אנגלר, סמנכ"ל המכירות של מטריקס ומוביל פעילות 8300

מימין: רנית זקצר, ה-CTO של מטריקס BI, ורונן אנגלר, סמנכ"ל המכירות של מטריקס ומוביל פעילות 8300

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים