תוכן שיווקי
לקראת אירוע - המפגש החצי שנתי של המנמ"רים 2015, יום א', 19 ביולי, מלון דיוויד אינטרקונטיננטל, תל אביב

רועי טל, מנכ"ל גרינוור: "שילוב פתרונות מחשוב ירוקים הוא חובה עסקית של מחלקות מחשוב יעילות בארגונים בני ימינו"

15/07/2015 10:56
קידום טכנולוגיות ידידותיות לסביבה, גרינוור

בשנים האחרונות אנו עדים למהפכה של ממש ברמת המודעות של חברות וארגונים לטכנולוגיה ירוקה (Green IT). חברות רבות במשק מיישמות מודלים שונים ומגוונים של שילוב בין טכנולוגיה ירוקה והשגת יעדים עסקיים.

רגע לפני המפגש החצי שנתי של מנמ"רי ישראל 2015 ב-19 ביולי במלון שרתון תל אביב, פגשנו לשיחה ירוקה את מנכ"ל גרינוור (Greenware), רועי טל.

רועי שלום, ספר לנו קצת על חברה.
"מראשית היווסדה, חרטה גרינוור על דגלה את נושא קידום טכנולוגיות ידידותיות לסביבה אשר תורמות ומסייעות לעולם להפוך למודע יותר לסביבתו. אנו מאמינים שקידמה וטכנולוגיה חייבות להגיע יד ביד עם מחשבה על עתיד העולם – כיצד מצמצמים את הצריכה בחשמל, מייצרים פחות פסולת אלקטרונית ומונעים את בזבוז המשאבים הטבעיים."

"כחברה חלוצה בתחום, לקחה על עצמה גרינוור לפתח, לשווק, ולהטמיע פתרונות תוכנה ייחודיים וירוקים המאפשרים ללקוחותיה התייעלות וחיסכון בתחום המחשוב מחד גיסא ושמירה על איכות הסביבה מאידך גיסא."

"אנחנו פועלים כבר שנים במטרה לקדם טכנולוגיות בתחום ה-Green IT בגופים ממשלתיים, עסקים בינוניים וגדולים, עיריות, מועצות אזוריות ומקומיות, רשתות חינוך ובתי ספר במערכת החינוך, ארגונים ומפעלים גדולים, גופי הדרכה, מכללות, ועוד."

מה הופך את הפתרונות של גרינוור לירוקים?
"בין שאר הפתרונות אותן היא משווקת, החברה משלבת רכיב Zero Client ייחודי המאפשר באמצעות מערכת MultiPoint Server מבית מיקרוסופט (Microsoft), הקמה של 6-8 תחנות עבודה נפרדות ומאובזרות באופן מלא על בסיס מחשב מרכזי אחד. באמצעות הפתרון הנ"ל, הצלחנו להגיע למספר הישגים יחד עם הארגונים הרבים בהם היא פועלת:
• חסכון בעלויות רכישת מחשבים והקמת תשתיות של עד 60% מכיתות מחשבים רגילות.
• חסכון בעלויות חשמל שוטפות של מאות שקלים בשנה למחשב בודד.
• כל תחנת עבודה מורכבת ממסך מחשב, עכבר ומקלדת בלבד ומהווה עמדת עבודה אישית.
• זמן יישום אפסי של הפתרון – תוך יום עבודה.

לדוגמא, יחד עם מיזם "סיסמא לכל תלמיד", במהלך שלוש השנים האחרונות, הקימה גרינוור מעל ל- 3000 עמדות מתקדמות ברחבי הארץ, מאילת ועד קריית שמונה."

בנוסף ,סיפר טל, כי החברה משווקת בארץ פתרון תוכנה ייחודי, המשלב טכנולוגיה מתקדמת המפחיתה כ-30%-50% מצריכת הדיו של חברות וארגונים, וזאת מבלי לפגוע באיכות ההדפסה. "באמצעות הפתרון, ניתן לבצע מיפוי של כלל המדפסות בארגון ולנתח את אופן השימוש במדפסות אלו. כמו כן ניתן להגדיר מערך חוקים לתוכנות, למשתמשים, לקבוצות, למדפסות, לתחנות קצה ולסוגי הדפסות". לדוגמא, בשנת 2014 הטמיעה גרינוור את הטכנולוגיה הנ"ל ביותר מ- 14,000 עמדות מחשב במשטרת ישראל. כתוצאה מהמהלך משטרת ישראל השיגה חסכון של 4-5 מיליון שקלים בשנת 2014 בלבד בהוצאות על הטונרים והדפים בארגון."

"פתרון ירוק נוסף אותו מציגה גרינוור הוא פתרון תוכנה חכם וקל ליישום, המאפשר לארגונים חסכון אדיר בעלויות חשמל עבור המחשבים ללא הפרעה לפעולות מחלקת הIT- וללא הפרעה לעבודת המשתמשים. המערכת מסייעת לארגונים באמצעות :
• חיסכון מקסימלי בחשמל תוך התחשבות באופי העבודה של המשתמשים במחשב.
• התוכנה מאפשרת הגדרת זמנים בהם המחשבים לא יכובו או הפעלת המחשבים בצורה יזומה לצורך גיבויים ו/או עידכונים.
• כיבוי, הדלקה ואתחול המחשבים באופן פשוט ובזמן אמת.
• מערכת בעלת ממשק ידידותי ונוח לתפעול.
• קבלת דוחות מפורטים אודות מידת חסכון החשמל בארגון הנובעת מהפעלת המערכת.
• המערכת בעלת יכולת ייחודית המאפשרת הדלקת המחשבים מכל מקום בעולם לצורך התחברות ועבודה מרחוק."

דבר אחרון לקוראים?
בואו לראות אותנו מציגים את פתרונות התוכנה הירוקים שלנו במפגש החצי שנתי של מנמ"רי ישראל.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים