הסתיימה התמיכה של מיקרוסופט ב-Windows Server 2003

על פי ההערכות, בארגונים רבים לא נערכו כראוי לקראת הפסקת התמיכה הרשמית במערכת הוותיקה, על אף שהמועד היה ידוע זמן רב מראש ● כך הם חושפים את עצמם לאתגרים משפטיים, אי עמידה בתקנות וקנסות כבדים

שלום ולא להתראות,Windows Server 2003

אתמול (ג') הגיע המועד שבו הכריזה מיקרוסופט (Microsoft) כי תסתיים התמיכה במערכת ההפעלה Windows Server 2003. יצוין כי על פי ההערכות, בארגונים רבים לא נערכו כראוי לקראת הפסקת התמיכה הרשמית במערכת ההפעלה הוותיקה, למרות שהמועד היה ידוע זמן רב מראש.

"לקראת סיום התמיכה ב-Windows Server 2003 מצאו עצמן חברות רבות במירוץ נגד השעון לפני שעדכוני האבטחה למערכת ההפעלה הוותיקה לא יהיו עוד זמינים", אמר האנליסט אנדרו אוונסיאן, סגן נשיא Avecto. "מעתה, בהיעדר עדכוני אבטחה כל ארגון שימשיך להשתמש ב-Windows Server 2003 יהיה כמו ברווז במטווח – מטרה קלה להאקרים ולמפיצים של תוכנות זדוניות. חשוב לזכור כי מערכת ההפעלה הזו הופיעה בעידן שבו הרשאות ניהול מלאות נחשבו עדיין לקבילות, רק שמאז העולם התקדם כברת דרך ארוכה".

בסקר שערכה Camwood נמצא כי ב-70% מהחברות לא נערכו כראוי למעבר ל-Server 2012, דבר שעלולות להיות לו השלכות קשות על התפעול. "בסופו של דבר, זה לא רק ניהול גרוע של המחשוב אלא גם עלול לפגוע בכלל העסק", אמר אדריאן פוקסול, מנכ"ל Camwood. "עסקים שלא עברו למערכת הפעלה מתקדמת יותר חושפים את עצמם לאתגרים משפטיים, אי עמידה בתקנות וקנסות כבדים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים