אילן נימני, תדיראן טלקום: "נדרש להגן על התקשורת האחודה כעל כל מידע ארגוני"

"הקונטקט סנטר הוא המרכיב החשוב ביותר בארגון, כל האינטראקציה בין הארגון והעולם החיצון עוברת דרכו", מסביר נימני בוועידה השנתית לתקשורת אחודה בעולם ה-IT

אילן נימני, מנהל מכירות אזורי, ורטיקה. צילום: ניב קנטור

"שכבת התקשורת האחודה בארגון מכילה מידע ונדרש להגן עליה מפני שלל איומי אבטחת המידע והסייבר כעל כל מידע ארגוני", כך אמר אילן נימני, סמנכ"ל שיווק ומכירות, תדיראן טלקום.

נימני דיבר בוועידה השנתית לתקשורת אחודה בעולם ה-Engagement 2015 ,IT. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ד'), במרכז הכנסים אבניו. בכנס השתתפו מאות מקצועני תקשורת, והנחה אותו יהודה קונפורטס, עורך ראשי אנשים ומחשבים.

לדברי נימני, "התקשורת במגזר הביתי הרבה יותר מתקדמת מזו שבמגזר העסקי. הסיבה לכך היא שעדיין לא מימשנו את התקשורת האחודה הלכה למעשה ברמת הארגון. על פי תפיסת BYOD ניתן לקבל את היישומים הארגוניים מכל מקום ועל גבי כל מכשיר, אלא שזה עדיין לא קורה ברמת התקשורת הארגונית. המשתמשים בארגון לא מנצלים את היתרונות הגלומים בטלפון ולכן לא מתממשת התקשורת הארגונית במובן הרחב שלה".

לדברי נימני, "יש לממש תשתית תקשורת אחודה, מבוססת תוכנה, בקופסה אחת שמאפשרת תפעול יעיל של כל רכיבי התקשורת, במיוחד בארגונים שיש להם מוקדים שמשרתים לקוחות רבים. האתגר התקשורתי הזה מונח כעת על שולחנו של המנמ"ר".

"הקונטקט סנטר", אמר נימני, "הוא המרכיב החשוב ביותר בארגון. כל האינטראקציה בין הארגון והעולם החיצון עוברת דרכו. עולם הסלולר חיבר את כל התקשורת בחוץ לרכיב אחד – אבל זה קורה בעולם הפרטי ולא בעולם הארגוני. בפועל, לא קרתה מהפכת תקשורת אחודה בארגונים". לדברי נימני, "יש לחבר את התקשורת האחודה עם הקונטקט סנטר בארגון, זה ימנף את ההיבטים העסקיים והתפעוליים בארגון. זה יקרה כאשר הכל יהיה יחד: תקשורת פנימית, תקשורת חיצונית ואפליקציות, מה שיביא להנגשה של כל המידע לשימוש כולל. כך המשתמשים יוכלו לצרוך את ה-Big Data האמיתי של הארגון – תקשורת ארגונית עם המון מידע מאחורה, תקשורת בין העובד והארגון, ובין הארגון והלקוח". אלא, ציין נימני, "לצערי זה עדיין לא קורה, אם כי מחקרים מצביעים על כך ש-81% מהארגונים בעולם מתכוונים לבצע הטמעות של פרויקטי תקשורת אחודה".

עם זאת סייג נימני, "לצד מימוש תפיסת התקשורת האחודה נדרש לעטוף אותה בעטיפת אבטחה. נדרש להגן על התקשורת כמו כל מידע. תקשורת אחודה היא חלק ממערך הארגון. הטלפון הוא כבר לא רק טלפון, הקול סנטר הפך למרכז של אינטראקציות. יש להפנים את זה ולהגן על כלל הרכיבים הללו, באופן משולב".

"העניין המרכזי והמהותי כיום עבור המנמ"רים הוא חוויית הלקוח. שם הם ישקיעו את המשאבים שלהם ושם אנחנו נמצאים ומספקים פתרון תקשורת אחודה (UC) עם קונטקט סנטר (CC)", סיכם נימני, "תדיראן טלקום מגיעה לשוק הארגוני על בסיס השירותים, תחום שהיא מובילה בו. הערוץ המרכזי הוא התקשורת הפנים-ארגונית והתקשורת עם הלקוח, ויש לנו פתרונות מגוונים שאנחנו תופרים ביחד עם המנמ"רים. אנחנו מסייעים להם למלא את תפקידם החדש כספקי שירותים ולא עוד כספקי טכנולוגיה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים