מסך הנעילה החדש – הפנים שלך

אינסטגרם מאפשרת לכם ליצור מסך נעילה למכשיר האנדרואיד שיהיה בנוי כולו מתמונות שלכם ומהחשבונות שאתם עוקבים אחריהם

אינסטגרם

האם יש מישהו כאן בקהל שאין לו חשבון אינסטגרם (Instagram)? טוב, בטח קצת הגזמתי. אני בטוח שיש כמה, לא רבים במיוחד, שלא ממש צריכים ולא ממש משתמשים בשירות הזה, שהוא כבר די מזמן חברה בת של פייסבוק (Facebook).

אבל, מצד שני, אני גם יכול להבטיח לכם שכמעט כל זמר ובדרן מוביל, וכמעט כל אתר מוביל, גם בתחום הטכנולוגי שלנו, מחזיקים בחשבון אינסטגרם ודואגים לעדכן אותו בתדירות כזו או אחרת.

תכניסו לתמונה, תרתי משמע, את Tiles ותוכלו להשתמש בתמונות שלכם באינסטגרם וכן בתמונות של החשבונות שאתם עוקבים אחריהם, גם לצורך מטרה קצת שונה – מסך נעילה במכשיר האנדרואיד שלכם, לפחות כל עוד הוא תומך בגרסה 4.0 ומעלה של מערכת ההפעלה מבית גוגל (Google). האפליקציה עושה דבר פשוט מאוד: היא מאפשרת לכם להשתמש בתמונות שלכם ושל אלה שאתם עוקבים אחריהם כדי להפוך את מסך הנעילה שלכם לקולאז' צבעוני, עשיר ובסופו של דבר גם ייחודי.

אבל התמונות שמוצגות אינן סטטיות לחלוטין. כי למרות שמדובר במסך נעילה, התמונות שמוצגות הן מעין אלבום חי. אם מבצעים עליהן לחיצה כפולה, מה שיהפוך אותן לפעילות, אפשר לגלול מעלה ומטה כדי לראות תמונות נוספות, להיכנס לתמונות כדי לראות אותן בגדול על כל המסך, לסמן אותן ב'אהבתי' (איך לא), וגם, אם ממש רוצים, להעיף מהאלבום הזה משתמשים שאתם לא רוצים לראות את התמונות שלהם, לפחות באותו רגע.

את כל איזה אפשר לעשות כאמור, ממסך הנעילה עצמו, מבלי להיכנס בכלל למכשיר, למרות שאם רוצים אפשר לפתוח את התמונות באפליקציית אינסטגרם עצמה.

מסך הנעילה, מעבר להצגת התמונות, מציג את השעה ואת המנעול שגרירתו כלפי מעלה כמובן שולחת את המשתמש לדף הבית של המכשיר עצמו. אמנם כשמבצעים לחיצה כפולה על התמונות, כדי שניתן יהיה לגלול כאמור בין התמונות, המנעול נעלם, אבל בעת שמבצעים גלילה מעלה בתמונות, הוא מופיע מחדש כך שהכניסה למכשיר נמצאת במרחק הזזת אצבע קלה.

את ההגדרות של Tiles קובעים על ידי הפעלת האפליקציה. למעשה, מסך הנעילה הוא המסך היחיד שיש לאפליקציה להציע, וכמובן שצריך להתחבר עם השם והסיסמה של אינסטגרם. בהגדרות אפשר לעבור על רשימת האנשים/אתרים/גופים שאתם עוקבים אחריהם ולבחור את התמונות של מי כן להציג וגם את אלו שלא. בנוסף אפשר לקבוע האם לעדכן את האפליקציה רק כשמחוברים ל-WiFi, את תבנית השעון (12 או 24 שעות), וכן לבחור צבע רקע כללי למסך מבין מספר צבעים. בחירה אחרונה שאפשר לבצע היא האם להפעיל את Tiles כמסך נעילה או לא.

גם אם אתם לא חובבים גדולים של אינסטגרם, מסך הנעילה שייווצר לכם בהחלט נאה לעין, מעניין וצבעוני, והכי חשוב, הוא לא יהיה דומה לאף מסך נעילה אחר. וגם אם אתם לא מחוברים לרשת באותו רגע, הפעולות שתבצעו יעודכנו ברגע שזה יקרה. בהחלט חביב.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים