דו"ח: הצרכנים בארצות הברית אינם מתרגשים יותר מסמארטפונים חדשים

"אפילו מכשירי הדגל החדשים של סמסונג לא הצליחו לעורר התרגשות כלשהי, כך שייתכן שהשוק של הסמארטפונים הגיע לנקודת רווייה", ציין ג'ון פרלנד, מנכ"ל Argus Insights

אין יותר עניין. צילום: BigStock

מדו"ח שפרסמה חברת המחקר Argus Insights עולה האפשרות כי הציבור אינו מגלה עוד עניין רב בהשקות של סמארטפונים חדשים, וייתכן כי זו הסיבה להתכווצות של השוק ברבעון האחרון ולמכירות הדלות של הדגמים החדשים של סמסונג (Samsung).

הדו"ח מבוסס על ניתוח של 622,000 ביקורות שפרסמו צרכנים מרחבי העולם ברשתות חברתיות, החל מחודש ינואר 2014. מהנימה של הביקורות מסיקים החוקרים מסקנות ביחס לביקוש בשוק.

החוקרים מצאו כי רק המכשירים של אפל (Apple) זכו לעניין מצד הצרכנים ברבעון השני של השנה. מכשירי Galaxy S6 ו- S6 Edge עוררו אמנם עניין מסוים מיד לאחר שהושקו, אך העניין דעך מהר מאוד. עוד מצאו החוקרים כי למרות שנתח השוק של מיקרוסופט (Microsoft) הוא זעיר ביחס לזה של אפל וסמסונג, הרי שלקוחות שניסו את מכשירי Lumia 640 ו-Lumia 535 הביעו שביעות רצון גבוהה בהשוואה למי שמשתמשים במוצרים של החברות המתחרות.

"ברבעון האחרון ניכרה ירידה דרמטית מאוד בעניין שמגלים הצרכנים בסמארטפונים המוצעים בארצות הברית, ואפילו מכשירי הדגל החדשים של סמסונג לא הצליחו לעורר התרגשות כלשהי" ציין ג'ון פרלנד, המנכ"ל והמייסד של Argus Insights. "ייתכן שהשוק של הסמארטפונים הגיע לנקודת רוויה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים