אקזיט כל ישראלי: SimilarWeb רוכשת את Swayy

החברה הנרכשת מספקת למנהלי מדיה חברתית מערכת לקבלת המלצות תוכן שעשויות לעניין את הגולשים בעמוד של בית העסק ● סכום הרכישה: כמה מיליוני דולרים

נרכשת. Swayy

עוד אקזיט, אבל הפעם הכול נשאר במשפחה: חברת האינטרנט הישראלית SimilarWeb רוכשת את הסטארט-אפ הישראלי Swayy. סכום הרכישה לא נמסר, אך מוערך בכמה מיליוני דולרים בודדים.

Swayy הוקמה על ידי אוהד פרנקפורט, המנכ"ל, ליאור דגני, סמנכ"ל השיווק, עוז כץ, סמנכ"ל הטכנולוגיות, ושלומי בבלוקי, המדען הראשי של החברה. מאז שנוסדה, היא גייסה 550 אלף דולר מקרנות שונות.

המוצר של Swayy מאפשר למנהלי מדיה חברתית לקבל המלצות תוכן מהרשת שעשויות לעניין את קהל העוקבים שלהם, לשתף אותו ולמדוד את התנהגות הגולשים. המערכת מנתחת את הפוסטים המפורסמים בעמוד של העסק ואת רמת ההתעניינות של העוקבים, כמו גם את תחומי העניין שלהם. התוצר מאפשר לייצר המלצות תוכן שמחזקות את המותג ולפרסם אותן ברשתות החברתיות – טוויטר (Twitter), פייסבוק (Facebook) ולינקדאין (LinkedIn).

SimilarWeb הוקמה ב-2009 על ידי אור עופר וגייסה מאז 40 מיליון דולר. החברה פיתחה טכנולוגיה לניטור וניתוח תנועת גולשים באינטרנט. המוצר של החברה מספק לבעלי אתרים מידע ויזואלי על תנועת הגולשים באתר, פיזור גיאוגרפי שלהם, אילו מילות חיפוש מפנות גולשים לאתר ועוד.

החברה הרוכשת מעסיקה כ-200 עובדים בישראל ועוד כ-50 במשרדיה בעולם, בין היתר באוקראינה, ניו-יורק ולונדון. בנוסף, היא רכשה מאז הקמתה שלוש חברות לפני הרכישה הנוכחית.

ארבעת מייסדי Swayy יצטרפו ל-SimilarWeb ושאר 10 עובדי החברה יפוטרו.

על פי הרוכשת, המוצר של הנרכשת יסייע לה להעמיק ולשפר את איכות המוצרים שלה. עופר אמר כי "השאיפות גדולות, ומעידה על כך הצמיחה המסיבית ב-12 החודשים האחרונים, כאשר גדלנו מ-70 ל-200 עובדים ונמשיך בגדילה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים