מימין: כפיר מלכה, מנהל מחלקה בחטיבת פתרונות הפיננסים והטכנולוגיות, יחד עם שירה רז מייזנר, מנהלת השיווק של מטריקס
מומחי Matrix Experience, גוף פתרונות חוויית המשתמש של מטריקס, ו-OnO Apps, גוף המובייל של החברה, קיימו באחרונה מיט-אפ לאנשי שיווק ודיגיטל בבר בתל אביב.
הם המחישו למשתתפים כיצד הדברים הקטנים בעיצוב הופכים את חוויית המשתמש לגדולה, איך ניתן למתג חברות ומוצרים בעידן הדיגיטלי ובאיזה אופן המובייל יכול לשלוט כיום כמעט על כל דבר. כמו כן, הם דיברו בקצרה על תולדות האומנות, כדי להראות מאיפה בעצם הכול התחיל. כל זה נוהל באווירת בר מדליקה, על בירה ונשנושים.
דיילי ציפי אוהבת חדשנות ובירה (אבל לא יותר מדי), ולכן היא צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.
משמאל: גליה כהן, מנהלת הסטודיו של Matrix Experience; שירה נטוביץ', מעצבת מובייל ב-Matrix Experience, מהמרצות במפגש; עדי ריכטר, מעצבת גרפית ב-Matrix Experience, מהמרצות במפגש; כפיר מלכה, מנהל מחלקה בחטיבת פתרונות הפיננסים והטכנולוגיות (פעילות Matrix Experience מהווה חלק משמעותי בחטיבה); נמרוד בר לוין, מנהל OnO Apps, גוף המובייל של מטריקס, מהמרצים במפגש; לימור מושקוביץ, מנהלת פעילות Matrix Experience; וטל שפיגלר, מנהל הקריאטייב של Matrix Experience, מהמרצים במפגש
מימין: כפיר מלכה, מנהל מחלקה בחטיבת פתרונות הפיננסים והטכנולוגיות, יחד עם שירה רז מייזנר, מנהלת השיווק של מטריקס
תגובות
(0)