אפל: מה יתחדש ב-iOS 9?

החברה שלחה למפתחים בטא חדשה של מערכת ההפעלה הבאה שלה, ומעבר לעידכוני ועיצובי האפליקציות המובנות, נמצאות גם שתי תכונות חדשות ובולטות מעל השאר

אילו הפתעות מכינים לנו הפעם? אפל

אפל (Apple) שלחה למפתחים בטא חדשה של מערכת ההפעלה הבאה שלה, iOS 9. הבטא החדשה, שהינה כבר החמישית במספר, כוללת כמה תכונות חדשות וכמה עדכונים ועיצובים מחדש לחלק מהאפליקציות שמגיעות עם מערכת ההפעלה. בין האפליקציות שזכו לעיצוב מחדש ניתן למצוא את סירי (Siri), העוזרת האישית, אפליקציית לוח השנה, אפליקציית המוזיקה, ועוד. אפל אף סיפקה מספר רקעים חדשים לשימוש בדפי הבית ובמסך הנעילה, תוך שהיא נפטרת מכמה רקעים ישנים.

עם זאת, שתי תכונות חדשות בולטות מעל השאר בבטא החדשה. הראשונה היא WiFi Assist שהינה אחת התכונות לה מצפים במיוחד משתמשי המכשירים המבוססים על iOS. תכונה זו מאפשרת לספק רציפות גלישה גם במקומות בהם קיים אות WiFi חלש. אם עד היום המכשירים מבית אפל היו נשארים נעולים על מקור WiFi בו השתמשו, גם אם האות היה חלש מאוד עד כדי שלא ניתן היה לבצע גלישה נוחה, כעת, במקרה כזה יעבור המכשיר להשתמש בהעברת נתונים סלולארית באופן אוטומטי, בלי שהמשתמש יצטרך לבטל את חיבור ה-WiFi באופן ידני כדי לעשות זאת.

בצד שני של המטבע, במקומות בהם האות הסלולארי חלש, יוכלו המשתמשים לעבור להשתמש בשיחות המבוססות על חיבור ל-WiFi, אך במקרה הזה הדבר תלוי בספקית השירות של המכשיר שתאפשר שימוש כזה.

על פי הדיווחים iOS 9 תושק באופן רשמי בספטמבר, יחד עם השקתם של מכשירי ה-iPhone החדשים של החברה, כשהתאריך שמסומן כרגע הוא ה-9 באותו חודש. עוד לפני כן אמורה החברה להשיק בטא ציבורית של מערכת ההפעלה החדשה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים