אבי בריר ימונה לתפקיד מנכ"ל ונשיא ויסוניק

בריר יחליף את אבי שחראי, שיפרוש מתפקידו בסוף השנה הנוכחית ● מוויסוניק נמסר, כי שחראי צפוי להמשיך ולעבוד כיועץ לחברה, לפחות בשנה הקרובה ● בריר, שעבד בחטיבה הבינלאומית של חברת אלדין, יצטרף לוויסוניק באופן רשמי ב-25 באוקטובר וימונה למנכ"ל ונשיא ב-1 בינואר 2010

אבי בריר (55) ימונה לתפקיד מנכ"ל ונשיא ויסוניק (Visonic) ויחליף את אבי שחראי, שיפרוש מתפקידו בסוף השנה הנוכחית. מוויסוניק נמסר, כי שחראי צפוי להמשיך ולעבוד כיועץ לחברה, לפחות בשנה הקרובה. בריר, שעבד בחטיבה הבינלאומית של אלדין (Aladdin), יצטרף לוויסוניק באופן רשמי ב-25 באוקטובר וימונה למנכ"ל ונשיא ב-1 בינואר 2010.

יעקב קוטילשקי, יו"ר ויסוניק, אמר, כי "ברצוני להודות לאבי שחראי בשם כל החברה על החלק המשמעותי שלו בהצלחה שלנו בשנים האחרונות. במיוחד הייתי רוצה לשבח אותו על העלייה המדהימה במכירות והשיפור בתזרים המזומנים שהושגו במהלך תקופתו. אנו שמחים שהוא ימשיך לתרום לנו בתפקידו כיועץ משום שניסיונו בתעשייה הוא בעל ערך רב עבורנו". בנוסף, בירך קוטילשקי את בריר ואמר, כי "כולנו מצפים בכליון עיניים לעבוד עימו".

ויסוניק הוקמה לפני 36 שנה והיא מפתחת מערכות אבטחה ביתיות. החברה מייצרת מערכות שמבוססות על טכנולוגיה אלחוטית ולה שני קווי מוצרים: האחד בתחום אבטחת בתי מגורים והשני בתחום מערכות התמיכה לאוכלוסייה מבוגרת, שנמצאת בבית וזקוקה ללחצני חירום, והתרעה על אירועים מיוחדים כגון נפילה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. משה

    ברכות לאבי, דרך ארוכה ורבה עבר מאז ימי תעש

אירועים קרובים