לחבר בין לקויי ראייה ושמיעה לציבור הרחב – באמצעות מימון המונים

מרכז נא לגעת החל באחד הקמפיינים היותר חברתיים שרצים בימים אלה ברשת, ומעוניין להשיג 60 אלף שקלים ● כמעט כמו תמיד במקרים כאלה, יש גם פרסים

"מבעד לרוח". צילום: מתוך הסרטון

אחד הקמפיינים למימון המונים היותר חברתיים שהועלו באחרונה לרשת הוא זה של מרכז נא לגעת, המפעיל תיאטרון שמפגיש בין לקויי שמיעה וראייה לבין עצמם ולציבור הרחב. במרכז מבקשים להשיג 60 אלף שקלים לפרויקט "מבעד לרוח".

מדובר בהצגה שצפויים להעלות שחקנים חרשים ועיוורים יחד עם שחקנים שומעים ורואים, אחרי מספר שנים של הכשרות מקצועיות וחזרות. לקראת העלאת ההצגה, מזמינים בנא לגעת את הציבור ל-"חזרות פתוחות", שלדבריהם עולות לצופים מעט – אבל להם הן עולות הרבה.

לכן, העלו אנשי המרכז קמפיין ב-Jumpstarter בו הם מבקשים את עזרת הגולשים בהשגת המימון. הקמפיין החל בסוף החודש שעבר ובינתיים גויסו רק 10% מהסכום. עד לסיומו נותרו 48 ימים.

התורמים יזכו בפרסים שונים, לפי הסכום אותו תרמו: מכתב תודה; גלויה, תיק בד או מארז פנקסים צבעוניים – כולם מעוטרים בשפת הסימנים; או זוג כרטיסים ל-"מבעד לרוח". מי שיתרום את הסכום הגבוה ביותר, 355 שקלים, יזכה בהשתתפות בסדנה ללימוד שפת הסימנים ובזוג כרטיסים להצגה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים