צחוק בצד: ה-LOL מת, יחי ה-"חחחחח"

רק 2% מהגולשים בפייסבוק משתמשים בביטוי שפעם היה בין הבולטים ביותר ברשת - מגלה מחקר חדש ● איפה הוא עדיין פופולרי בכל זאת?

היו שLOLם

ה-LOL היה בעבר בין המילים הכי נפוצות באינטרנט. בכל פעם שגולש כלשהו רצה לכתוב שהוא צוחק, הוא היה מקליד את שלוש האותיות הללו, שמסמלות את ראשי התיבות Lough Out Loud. אלא שכמו סלנג, גם השפה האינטרנטית משתנה, ואת מקומו של ה-LOL החליפה ה-"מילה" חחחחחחח, או Hahaaaa באנגלית – עם פחות או יותר ח או a בסופה.

מחקר חדש שבוצע בקרב משתמשי פייסבוק (Facebook) מאשש את הטענה. רק 1.9% מיותר מ-1.4 מיליארד הפייסבוקאים משתמשים ב-LOL, בעוד 51.4% העדיפו את ה-Haha. עם זאת, ה-LOL עדיין פופולרי במדינות הדרום בארצות הברית.

מגמה נוספת שהמחקר מראה ושניתן לומר עליה "כאילו שלא ידענו" היא הפופולריות של האמוג'י (Emoji). כשליש – 33.7% – ממשתמשי הרשת החברתית מביעים צחוק באמצעות האייקונים המפורסמים. 13.1% העדיפו משהו כמו "היהי".

החוקרים טוענים כי בדקו במשך שבוע פוסטים והערות של משתמשים (לא מזוהים, הדגישו החוקרים), וגילו כי 15% מהם פרסמו במהלך השבוע הזה יותר מחמישה פוסטים שמביעים צחוק. 46% משגרים לפחות פוסט שבועי עולץ אחד. ולידיעת הפסיכולוגים – כ-20% מהפייסבוקאים השתמשו ביותר מצורה אחת של הבעת צחוק. מעניין מה זה אומר…

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים