לנובו: המחשבים הניידים הראשונים בסדרה החדשה – ThinkPad P

ה-P70 וה-P50 הן המערכות הראשונות שיגיעו עם מעבדי ה-Xeon החדשים עליהם הכריזה אינטל לפני מספר ימים ● הם מצוידים במסכים של 17 ו-15.6 אינץ', בהתאמה

ה-P50 החדש של לנובו. תמונה: יח"צ

לנובו (Lenovo) הכריזה על שני המחשבים הניידים הראשונים בסדרה החדשה ThinkPad P. ה-P70 וה-P50 הן המערכות הראשונות של החברה בסדרת תחנות העבודה החדשה. הן הראשונות שיגיעו עם מעבדי ה-Xeon החדשים עליהם הכריזה אינטל (Intel) לפני מספר ימים, E3-1500M v5, שהם מעבדי ה-Xeon הראשונים אותם מייעדת אינטל לשימוש בשוק המחשוב הנייד.

ה-P70 מצויד במסך 17 אינץ', ולפי לנובו מדובר במחשב הראשון שלה בתחום תחנות העבודה הניידות שמציע מסך בגודל כזה. המסך יוצע ברזולוציית 4K או לחלופין, ברזולוציית FHD אך עם תמיכה במגע. המחשב תומך בעד 64 ג'יגה-בייט זיכרון RAM מסוג DDR4, והוא יכול לנהל עד ארבעה התקני אחסון בו זמנית, ובסך הכל עד 2 טרה-בייט אם משתמשים בכוננים קשיחים מכניים, ועד 1 טרה-בייט אם משתמשים בכרטיסי SSD. השימוש ב-SSDS מבוצע באמצעות ממשק PCIe והוא, לפי לנובו, עד פי חמישה מהיר יותר מאשר ממשק ה-SATA הסטנדרטי.

לנובו שילבה כרטיס תצוגה מקצועי בדמות ה-Quadro של Nvidia ב-P70. בנוסף, המחשב מגיע עם תכונת כיול הצבע X-Rite Pantone שאמורה להבטיח שימוש בצבעים אמיתיים לאורך כל חיי המוצר.

ה-P50 למעשה זהה לאחיו הגדול יותר, אך הוא מגיע עם מסך 15.6 אינץ'. שני המחשבים אמורים להיות זמינים ברבעון האחרון של 2015, במחיר התחלתי של 1,499 ו-1,999 דולר, בהתאם לגודל המסך.

"הוספנו למחשבים הללו תכונות שעד היום לא היו ניתנות להשגה במחשבים ניידים, וכך הפכנו אותם לתחנות העבודה הרב תכליתיות ביותר שבנמצא, המציעות גם את הביצועים הגבוהים ביותר", אמר ויקטור ריוס, סגן נשיא ומנכ"ל קבוצת תחנות העבודה בלנובו. "אנחנו ממוקדים ביכולת שלנו להבטיח שלמשתמשים יהיו את הכלים להם הם זקוקים כדי לפעול לקידום חדשנות. זו הסיבה שבגללה אנו מרחיבים את הפורטפוליו שלנו, ומעלים את רף הביצועים לתחנות עבודה ניידות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים