לדבר חופשי, רק לא בפומבי

מגבלת 140 התווים של טוויטר בוטלה! זאת פחות או יותר הודעת השנה ● רק שלא כל כך מהר תיפטר החברה מהקונספט עליו היא דוהרת כל כך הרבה זמן ● האמת קצת יותר מסובכת

רגע עם טוויטר

האם תם עידן המנימליזם בטוויטר (Twitter)? אתמול (ד') הכריזה החברה על ביטול מגבלת 140 התווים, שהייתה אולי המאפיין הבולט שלה מאז החלה את דרכה בשנת 2009. אך לעת עתה יחול השינוי רק בהודעות הפרטיות הישירות (Direct Messages) ויאפשר לכל גרפומן לתת דרור למלותיו, ולכתוב הודעות אישיות משתפכות שאורכן יוגבל "רק" ב-10,000 תווים.

באמצעות המהלך של הסרת הגבלת 140 התווים לרשת ההודעות הישירות, מקווה טוויטר להגדיל את הפופולריות שלה – כחצי מיליון משתמשים רשומים כש-200 מיליון מהם פעילים – ולשמר משתמשים פעילים רבים יותר באתר וכך למנוע מהמצייצים לנטוש לטובת רשתות חברתיות מתחרות. השינוי מגיע כתוצאה ישירה של לחצים בהם עומדת החברה, למעשה מאז ומתמיד, להרחיב את בסיס המשתמשים שלה ולהוכיח את הכדאיות למשקיעים בה.

במהלך השנה החולפת החילה טוויטר מספר שינויים באתר שלה, לרבות שינויים אחרים בכלי ההודעות הישירות, וכל זאת בניסיון להפוך את השירות למבוקש יותר. בחודש ינואר האחרון השיקה החברה אופציה להודעות קבוצה, כדי לאפשר למשתמשים ליצור רשימות צ'אט של עד 20 משוחחים.

טוויטר הודיעה למשתמשיה על השינוי באתר, ביישומי אנדרואיד (Android) ו-iOS, כמו גם ב-TweetDeck, וטוויטר ללקוחות מק.

מגבלת 140 התווים לציוצים בפרהסיה – השירות העיקרי של טוויטר – נשארת בינתיים על כנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים