מג'יק שדרגה מערכות בבנק לאומי לפלטפורמת היישומים uniPaaS; היקף הפרויקט: כמיליון שקלים

במסגרת הפרויקט שודרגו כ-60 מערכות מג'יק בגרסאות קודמות לפלטפורמת היישומים החדשה של החברה - uniPaaS ● השדרוג נועד להגביר את יכולות אבטחת המידע של תהליכים עסקיים בבנק, להתאים את היישומים לסביבות עבודה חדשות בבנק וכן לאפשר מעבר ליישומי אינטרנט עשירים מבוססי דוט.נט ● יצחק מלאך, ראש מת"מ וסמנכ"ל בבנק לאומי: "הסבה של 60 יישומים בארגון כמו בנק לאומי היא אתגר מורכב"

מג'יק תעשיות תוכנה שדרגה עשרות מערכות בבנק לאומי לפלטפורמת היישומים uniPaaS. פרויקט ההסבה בוצע בשיתוף עם קופל ראם, שותף עסקי בכיר של מג'יק. ההסבה בוצעה בזמן קצר יחסית תוך שימוש ביכולת חילול קוד ובכלים אוטומטיים שהסבו את בסיס הנתונים ואת גרסת האפליקציה ל-uniPaaS, ללא התערבות של הסבה ידנית. היקפו הכספי של הפרויקט, הנמצא בשלבי סיום, מסתכם בכמיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט שודרגו כ-60 מערכות מג'יק בגרסאות קודמות לפלטפורמת היישומים החדשה של החברה – uniPaaS. שדרוג המערכות אמור לאפשר לבנק מעבר לטכנולוגיה מתקדמת תוך שמירה על התהליכים העסקיים הקיימים – כל זאת בעלויות נמוכות. תהליך ההסבה נועד להגביר את יכולות אבטחת המידע של תהליכים עסקיים בבנק, להתאים את היישומים לסביבות עבודה חדשות בבנק וכן לאפשר מעבר ליישומי אינטרנט עשירים מבוססי דוט.נט.

איציק מלאך, ראש מערך תפעול ומינהלה וסמנכ"ל בכיר בבנק לאומי, אמר, כי "הסבה של כ-60 יישומים בארגון גדול כמו בנק היא אתגר גדול ומורכב. הטכנולוגיות של חברת מג'יק הוכיחו עצמן במרוצת השנים בבנק לאומי ומגדילות את הביטחון שלנו ביכולת לשדרג את המערכות הישנות לגרסאות עדכניות יותר. ההסבות פשוטות יחסית ומקלות עלינו את האפשרות לספק יכולות חדשות למשתמשים לצד חסכון משמעותי בהוצאות הכספיות לעומת פרויקטי הסבה בסדרי גודל דומים".

לדברי יורם אהרון, מנכ"ל מג'יק ישראל, "מאז השקת uniPaaS, לפני כשנה, ארגונים רבים בישראל משדרגים את גרסאות המג'יק הקודמות שברשותם לפלטפורמת היישומים החדשנית. בנק לאומי, כלקוח חשוב, זיהה את היתרונות הרבים שמאפשר uniPaaS, ומפיק תועלת רבה יותר ממערכות המידע שלו בעקבות המעבר תוך שימור הלוגיקה העסקית החשובה במערכות אלו. במהלך הפרויקט הושם דגש רב על שמירת יכולות אבטחת המידע הגבוהות, החשובות כל כך, בעיקר בעבודה עם לקוחות מתחום הבנקאות והפיננסים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים