תוכן שיווקי
לקראת אירוע - ISUG 2015, יום ד' 9 בספטמבר, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים, קרית שדה התעופה

דיפלומט ישראל – האנשים הנכונים!

31/08/2015 08:42
דיפלומט

דיפלומט ישראל היא חברת המכירות וההפצה המובילה בישראל למוצרי צריכה בעלי סבב מדף מהיר (FMCG), בכללם מוצרי טיפוח אישי, הפצה למסעדות, מוצרים לבית ומוצרי מזון. המרכז הלוגיסטי העצום של החברה ששטחו 28 אלף מ"ר, נמצא בקריית שדה התעופה הסמוכה לנמל התעופה בן גוריון, בטווח הגעה לכל מקום במדינה.

משרדי דיפלומט ממוקמים בשטח המרכז הלוגיסטי וכך נשמרים קשרי עבודה קרובים ורצופים בין הצוותים הלוגיסטיים, צוותי המכירות ועובדי המטה.

מאז 1968 מפיצה החברה ומשווקת בבלעדיות פורטפוליו מרשים של מותגים בינלאומיים ומקומיים, מיישמת מערכת מתקדמת ביותר של ניהול שרשרת האספקה המנוהלת על ידי צוות מיומן במיוחד ומצוידת במערכת IT מתוחכמת ותשתית לוגיסטית מתקדמת, העומדת בתקנים הגבוהים ביותר.

דיפלומט ישראל מסתכלת תמיד לעתיד ומיישמת מדיניות של "שיפור מתמיד" שמטרתה למנף יכולות וליישם תהליכי עבודה יעילים שתומכים בעסקים הנוכחיים ובהזדמנויות עתידיות.

כיסוי שוק

כיסוי השוק של דיפלומט מבוסס על הפצה ישירה ובלתי ישירה, ויש לה כיסוי משוקלל חסר תקדים של 94% בשוק הקמעונאי בישראל. משמעות הדבר היא יותר מ-3,500 דלתות ישירות. על מנת להבטיח מודל כיסוי יעיל, 80% מהשוק מכוסה בכיסוי ישיר ויתר ה-20%, באמצעות סיטונאים.

דיפלומט ישראל מעסיקה כ-1,000 עובדים מיומנים במכירות, שיווק, לוגיסטיקה ומשלוחים, ומוכרת לרשתות סופרמרקטים, לרשתות פרטיות, לרשתות דראגסטור, חנויות נוחות, מינימרקטים וכן הפצה לסיטונאים ברחבי המדינה. על מנת לענות על הצרכים המגוונים של השווקים שלנו, הקמנו מחלקות למזון ולמוצרים שאינם מזון, בנוסף על צוות ה-HORECA המטפל בבתי המלון ובמסעדות.

האנשים הנכונים

צוותי המכירות שלנו כוללים מנהלי תיקי לקוחות, המחויבים לחנויות מסוימות או לערוצים מסוימים. הם תורמים מומחיות ייחודית המשלבת כלים מסחריים ותכניות מיתוג, מנהלים מערכות יחסים מסחריות ויוצרים תכניות עסקיות משותפות עם הקמעונאים. מנהלי שיווק מסחריים מובילים את הידע מהשוק למותג ומהמותג לשוק, באמצעות תכנון של אסטרטגיית שוק מיטבית למותג ושיטות חדירה לשוק הישראלי תוך מקסום הכיסוי של המותג. צוותי השיווק שלנו הם אנשי הקשר של הספקים. הם מנהלים כל מותג כמרכז רווח ומתכננים ומיישמים אסטרטגיות מקומיות בהתבסס על מדיניות גלובלית, תוך זיהוי גורמי ההצלחה העיקריים של המותג בשוק המקומי. בין היתר, הם מנהלים קמפיינים של שיווק עם סוכנויות פרסום מקומיות ומטפלים בייצור ובקידום תוך התמקדות באופי המקומי הייחודי.

תשתיות מתקדמות

תשתיות טכנולוגיית המידע הן מרכיב חיוני בהשגת יעדים עסקיים ולכן אנו משקיעים משאבים משמעותיים בהן ובכלי תקשורת מתקדמים. אנו מצוידים בשרת של SAP, מחשבי כף יד מקוונים לשימוש נציגי המכירות, טכנולוגיות אלחוטיות, מערכות איסוף באמצעות קול ומערכת מתוחכמת לניהול מחסנים (WMS), ומפעילים מערכת מלאה להזמנות, אחסון והפצה המבטיחה יעילות מרבית ועבודה זורמת ושוטפת.

אירועים קרובים