ארגון עובדי בזק חתם על הארכת ההסכם הקיבוצי בחברה עד סוף 2021

הנהלת החברה וראשי הארגון סיכמו על תנאי ההעסקה החדשים, מתוך הבנה כי הסביבה התחרותית הפכה למאתגרת יותר, והישגי החברה הם בזכות ההשקעה המתמדת והמחויבות הבלתי מתפשרת של עובדיה

לקראת רגולציה חדשה. בזק

ארגון עובדי בזק, הסתדרות העובדים הכללית החדשה והנהלת בזק חתמו אתמול על תיקון להסכם הקיבוצי, והארכתו עד ל-31 בדצמבר 2021. הסכם זה הוא התפתחות של ההסכמים הקיבוציים הקיימים, תוך עדכון והתאמה בנושאים הרלוונטיים, המייצר ודאות בקרב העובדים ושיפור בתנאי שכרם והעסקתם.

התיקון להסכם משפר את תנאי ההעסקה של כלל העובדים בבזק: העובדים הקבועים והעובדים המועסקים על בסיס חודשי ושעתי. ההסכם גם משפר את תנאי הפרישה בחברה, ומגדיל את תקציב הבונוס לעובדים. יש לציין כי ההסכם שם דגש ייחודי על בעלי השכר הנמוך בחברה, מתוך הבנה שיש לקדמו ולהבטיח לו שכר הולם וביטחון כלכלי.

הנהלת בזק, וראשי ארגון העובדים של החברה סיכמו על הארכת הסכם העבודה ותנאי ההעסקה החדשים, מתוך הבנה כי הסביבה התחרותית הפכה למאתגרת יותר, והישגי החברה הם בזכות ההשקעה המתמדת והמחויבות הבלתי מתפשרת של עובדיה. הסכם זה ימשיך ויבטיח לעובדי בזק את תנאי ההעסקה והפרישה מהטובים שיש במשק, ויגביר את ביטחונם התעסוקתי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים