פרסומות הפלאש מטריפות אתכם? כרום יחסום אותן

גוגל בחרה לפעול בדרך זו בשל הזמן הרב שגוזלת טעינת פרסומות הפלאש בעת העלאת דפי האינטרנט ● ההערכות הן שהמפרסמים יפסיקו להשתמש בטכנולוגיה המכבידה

חדש בכרום: זיהוי משתמש באמצעות Passkey.

הודעה לא כל כך משמחת לפרסומאים: מודעות המבוססות על טכנולוגיית פלאש של אדובי (Adobe Flash) ייחסמו מהיום (ד') אוטומטית בדפדפן כרום (Chrome) – כך דיווח הוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal). הדרך היחידה שבה ייחשפו הפרסומות בפני המשתמשים תהיה אם הם יבחרו להפעיל אותן באופן יזום.

גוגל (Google) בחרה לפעול בדרך זו בשל הזמן הרב שגוזלת טעינת פרסומות הפלאש בעת העלאת דפי האינטרנט – מצב הפוגע, לטענתה, ביעילות פעולת הדפדפן.

לפי מידע שלוקט ונותח על ידי סייזמק (Sizmek), חברה לניהול קמפיינים ברשת, ברבע הראשון של השנה הציג כרום יותר משליש מפרסומות הפלאש, ואילו המהלך החדש יגרום ככל הנראה לפרסומאים להפסיק לחלוטין את השימוש בטכנולוגיה המכבידה.

הן גוגל והן לשכת הפרסום האינטראקטיבית (Interactive Advertising Bureau) של ארצות הברית מציעות כטכנולוגיה חליפית את ה-HTML5, המספקת את אותם ביצועים אך ביעילות גבוהה בהרבה. סקוט קונינגהם, סגן נשיא לתחומי הפרסום והטכנולוגיה בלשכה, אמר שכיום ברור יותר ויותר ש-HTML5 היא השלב האבולוציוני הבא בתחום.

בתוך כך, עולם המדיה הדיגיטלי נעשה מודאג במיוחד מהסיכוי שבעתיד הלא רחוק יוכלו המשתמשים לחסום לחלוטין את אופציית הפרסומות באינטרנט. זאת, לאור מאמציה של אפל (Apple) לאפשר למשתמשיה חסימה מלאה פשוטה יותר של כלל הפרסומות למכשירים הניידים שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים