תוכן שיווקי
לקראת אירוע - VEEAM ON TOUR, יום ד', 9 בספטמבר, אושן, שדרות רוקח 101, תל אביב

ורד ליברמן, Veeam ישראל: "היתרון שלנו הוא שאנו מגיעים מהעולם הווירטואלי"

03/09/2015 15:48
ורד ליברמן, מנהלת אזורית ב-Veeam. צילום: יח"צ

כתב: הילל יוסף

"ההמשכיות העסקית של ארגונים היא רכיב מפתח שלטובתו הם נדרשים לא רק לגיבוי, אלא גם לזמינות – לטובת הישרדות בתחרות הדינמית בשוק. היתרון שלנו על פני המתחרים הוא שאנו באים מהעולם הווירטואלי, וכך מכוונים לעולמות ה-IT החדשים". כך אמרה ורד ליברמן, מנהלת אזורית Veeam ישראל.

ליברמן התראיינה לקראת כנס הלקוחות והשותפים השנתי שעורכת Veeam ישראל, שיישא את הכותרת VeeamON Tour. הכנס ייערך ב-9 לספטמבר, באולם Ocean, גני התערוכה, תל אביב.

לדברי ליברמן, "המנמ"רים בארגונים נדרשים לעמוד בכמה אתגרים במקביל. עליהם להביא את החדשנות ל-IT אבל בתקציבים המתאימים. במסגרת היכולות החדשות שעליהם לספק, הם נדרשים להביא לארגון זמינות, מה שלא היה פעם. מנמ"רים כיום צריכים לשפר את היבטי ההמשכיות העסקית. המשתמשים לסוגיהם דורשים זמינות של האפליקציות והשירותים – בכל מצב, בכל מקום ובכל זמן".

Veeam, אמרה ליברמן, "מובילה תפיסת עולם לפיה יש לספק זמינות עבור הדטה סנטר המודרני, והיא מאפשרת לארגונים לספק ללקוחות שלהם זמינות מלאה, על ידי מימוש של תפיסת ה-AlwaysON Business".

"המתחרים שלנו", אמרה ליברמן, "יצרו מוצרי גיבוי על בסיס עולם ה-IT המסורתי, הפיזי. אלא שעם השנים, עולם ה-IT השתנה. אנו באים מהעולם הווירטואלי, צמחנו עם פתרונות המכוונים לארגונים קטנים ובינוניים, וכעת אנו כבר לגמרי נמצאים בארגוני האנטרפרייז ועם גרסה 9 אנו צופים גידול משמעותי אצל לקוחות אלה".

"באירוע", אמרה ליברמן, "נציג את הגרסה החדשה Veeam Availability Suite v9, אשר תושק בהמשך השנה. בין יכולות הגרסה החדשה ניתן למנות את שיתוף הפעולה החדש עם EMC, יכולות רפליקציה וירטואליות מבוססות ענן ועוד. גרסה 9 נושאת עימה בשורות ומביאה עימה חידושים: אנו מאפשרים זמינות גבוהה יותר לארגונים. אנו מספקים יכולות חדשניות בכל עולמות השחזור, השכפול וצריכת האפליקציות, כמו גם תמיכה במערכות השונות".

גרסה 9, אמרה ליברמן, "נושאת עימה בשורה בכל עולמות הענן, היא מביאה חדשנות לענן הפרטי, הציבורי ובן הכלאיים, עם יכולות לשכפל נתונים אל ומהענן. בנוסף, אנו מספקים יכולת גיבוי נוספת, שלישית, בענן ומחוצה לו".

"אנו מספקים אינטגרציה עם מערכות האחסון של EMC וזאת בנוסף ליכולות הקיימות של אינטגרציה עם מערכות האחסון של נט-אפ (NetApp) ו-HP", אמרה ליברמן. אנו תומכים בבסיסי הנתונים של אורקל (Oracle), לצד התמיכה בבסיסי הנתונים של מיקרוסופט (Microsoft) ו-HP. לבסיסי הנתונים הללו אנו מעניקים יכולת לשחזר אותם ולגבות אותם בצורה חכמה יותר. אנו מביאים תמיכה מלאה, אשר מאפשרת לדוג מידע מבסיס הנתונים במהירות, ולשחזרו בצורה מהירה. אנו תומכים בכל מערכת שרצה על המכונות הוירטואליות. אנו מאפשרים לארגונים יכולות גיבוי מהדטה סנטר לענן ולהיפך – מאתר גיבוי משני לעיקרי ולהיפך".

הסניף הישראלי, ציינה ליברמן, הוקם בינואר 2012, "ובתוך בפרק זמן קצר הצלחנו לכבוש את השוק. יש לנו כיום יותר מ-1,500 לקוחות ארגוניים במגוון מגזרים: היי-טק (צ'ק פוינט ואימפרבה), תעשייה, ממשלה (תהיל"ה במשרד האוצר), ציבורי (הסוכנות היהודית), פיננסי (AIG), והחינוך (הטכניון)".

"במחצית הראשונה של השנה חווינו גידול של 30% בהיקף המכירות", סיכמה ליברמן, "ואנו צופים כי הגידול יימשך באותו היקף גם בהמשך השנה ובשנת 2016. המניע לגידול יהיה, בין השאר, בשל הגרסה החדשה שתונפק לארגוני אנטרפרייז. נגייס עובדים נוספים בשל הגידול בהיקף הפעילות. לסיכום, הוסיפה ליברמן: "אנו עושים את הדברים באופן שונה, וכבר לא מעניקים ללקוחות שלנו גיבוי, אלא זמינות המתקשרת להמשכיות עסקית. אנו מסייעים ללקוחות להשיג זמינות של המידע הטמון בדטה סנטר באופן חדשני: תפעול של ה-IT ללא נפילות וללא אובדן מידע".

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים