אסוס השיקה 11 מוצרים חדשים

מסמארטפונים ומחשוב לביש ועד לראוטר ומחשב שמותאם לגיימרים - אלה ואחרים נמצאים בין המוצרים שכיכבו במסיבת העיתונאים שערכה החברה בכנס IFA בברלין

זול, לפחות באירופה. ה-ZenWatch של אסוס וגוגל

אסוס (Asus) השיקה בכנס IFA, שמתקיים בימים אלה בברלין, 11 מוצרים חדשים בתחומים שונים: מסמארטפונים ומחשוב לביש ועד לראוטר ומחשב שמותאם לגיימרים.

החברה ביצעה את ההשקות במסיבת עיתונאים, בקצב של מכונת ירייה. על הבמה עלה ג'וני שי, יו"ר החברה, שבחר להתחיל את התצוגה עם המכשיר שהוא כביכול הכי פחות מעניין – ה-RT-AC5300. מדובר בראוטר שלטענת החברה, הוא המהיר ביותר בעולם – כזה שיוכל להריץ וידיאו בהפרדה גבוהה ביותר בסטרימינג ללא הפרעה.

אלא שראוטר צריך לעניין אותנו מאוד. רובנו לא חושבים עליו רבות ומתעסקים יותר עם המחשב, הסמארטפון או הטאבלט שלנו, אבל שוכחים שבכל הנוגע למכשירים הביתיים, הדבר החשוב ביותר הוא חיבור אינטרנט מהיר ויציב.

RT-AC5300 - הראוטר החדש של אסוס

RT-AC5300 – הראוטר החדש של אסוס

הראוטר החדש מתחבר ל-ViVoStick – מחשב סטיק עם Windows 10, שמצידו מתחבר עם HDMI לכל מסך ומספק לו יכולות של מחשב חכם. הוא שוקל 68 גרם בלבד ומגיע עם חיבורי בלוטות', USB ו-Wi-Fi, וכן עם 2 ג'יגה-בייט של זיכרון RAM.

במהלך מסיבת העיתונאים באה לידי ביטוי העובדה שחברות הטכנולוגיה רואות בקהל הגיימרים סקטור צרכני שיש לדאוג לו ולשווק עבורו. אסוס עושה את זה עם מותג ה-ROG – רפובליקת הגיימרים, שתחתיו הציגה באירוע בין השאר את ה-700GX. מדובר בלפטופ שלטענתה, הוא הראשון שמגיע עם מערכת קירור מים ואוסף של אביזרים שונים המיועדים לשחקנים כבדים, בין השאר אוזניות מבטלות רעש ומקלדת מיוחדת.

ומה עוד?

מכשיר נוסף עליו דיבר שי הוא ה-Zen AiO – מחשב עם מסך בגודל של 23.8 אינץ', מעבד של אינטל (Intel) וטכנולוגיית Real Sense. הוא מגיע בשני מפרטים: הראשון עם i7 והשני עם i5.

בתחום המחשוב הלביש הציגה אסוס את הגרסה החדשה של ה-ZenWatch – השעון אותו פיתחה יחד עם גוגל (Google). אחת הבשורות של אסוס בקשר לשעון היא המחיר, הנמוך יחסית (לפחות באירופה) – 149 יורו.

כמו כן, בלטה באירוע סדרה של טאבלטים בשם ZenPad, שהושם בה דגש חזק מאוד על כל מה שקשור לסאונד. מחשב עם מסך בגודל של 8 אינץ' יעלה בין 199 ל-269 יורו ועם גודל של 10 אינץ' – 299 יורו.

דגש חזק מאוד על סאונד. ה-ZenPad

דגש חזק מאוד על סאונד. ה-ZenPad

כמובן, במהלך האירוע לא נפקד מקומם של הטלפונים. הבמה ניתנה הפעם ל-ZenFone ZOOM, שמיועד לצילום תמונות באיכות גבוהה וכולל זום אופטי של עד X3, תוך שמירה על דקות די מרשימה.

בסך הכול, אסוס הציגה מבחר בכלל של מכשירים מעניינים למגוון רחב של קהלים. חוץ מאלה המיועדים לגיימרים, ניתן לומר שהמוצרים שלה פונים לקהל "אמצע הדרך" – גם מבחינת העיצוב, שהוא פונקציונלי אך לא חדשני יתר על המידה, וגם מבחינת המחיר. כעת, כל מה שנותר לראות זה מה יהיו המחירים של המוצרים הללו בישראל, כשיתחילו להימכר בה בקרוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים