מטריקס ו-BMC תקיימנה כנס משותף ללקוחות Salesforce שיעסוק בניהול תהליכי IT ותהליכים עסקיים
הכנס מיועד למנמ"רים, מנהלי טכנולוגיות, מנהלי רכש, Help Desk ושירות לקוחות ומשתמשי Salesforce ● הוא יתקיים ב-7 בספטמבר במשרדי מטריקס בהרצליה פיתוח
BMC ומטריקס, המפיצה את פתרונות BMC בישראל, תקיימנה כנס משותף במסגרתו יציגו את אפליקציית הענן BMC Remedyforce המבוססת על מערכת Salesforce לניהול תהליכי IT, תהליכים עסקיים, תהליכי שירות כגון פתיחת קריאות שירות ועוד. כל זאת בפשטות, בקלות ובזמינות הגבוהה ביותר שיש.
בין הדוברים בכנס:
• נתן גביש, סגן נשיא לפיתוח עסקי ב-Salesforce ויורם אלול, המנהל האזורי של BMC – דברי פתיחה.
• עדי ליבוביץ, מנהל מוצר BMC במטריקס שיציג כיצד למפות ולנהל את ה-IT במודול Google.
• סבטלנה סטוליארוב, מנהלת Pre-sale ב-BMC לאזור EMEA, שתציג כיצד ניתן לייעל את מערך ה-IT באמצעות אוטומציה של תהליכים ויישום כלי מובייל.
כמו כן יוצג סיפור לקוח שעושה שימוש יעיל ומוצלח במערכת.
הכנס מיועד למנמ"רים, מנהלי IT וטכנולוגיות, מנהלי רכש, Help Desk ושירות לקוחות, ולמשתמשי Salesforce.
הכנס יתקיים ביום שני, ה-7 בספטמבר, בין השעות 9:00-13:00 , במשרדי מטריקס בהרצליה פיתוח.
ההשתתפות ללא תשלום אך מחייבת הרשמה מראש.