השקת ה-iPhone 6s – סופרים את השעות לאחור

היום בשעות הערב לפי שעון ישראל תציג אפל בסן פרנסיסקו את הדגמים החדשים של המכשיר החדש, וסוף סוף נגלה עד כמה, אם בכלל, התחדשנו וכמה היה שווה לחכות ולצפות ● מה ההימורים שלכם?

מפיר זכויות יוצרים בסין? iPhone 6

היום בשעות הערב לפי שעון ישראל תציג אפל (Apple) בסן פרנסיסקו את הדגמים החדשים של ה-iPhone, שקרוב לוודאי יהיו דומים מאוד בעיצובם לדגמים הקודמים, רק בתוספת ה-"S" המסורתית, ויציגו שיפורים טכנולוגיים בכמה תחומים. בהזמנות שאפל שלחה לעיתונאים נכתב: "היי, סירי, תני לנו רמז".

האירוע יתקיים בדיוק שנה לאחר שאפל הציגה את iPhone 6 ואת בן זוגו הגדול יותר, iPhone 6 Plus. שני המכשירים האלה הפכו להיות המכשירים הכי נמכרים של אפל אי פעם והפכו אותה לחברה הציבורית הרווחית ביותר בעולם. יותר משני שלישים מהכנסותיה של החברה מגיעים כעת ממכשירי ה-iPhone – מה שהופך את הצורך להמשיך ולהציג מכשירים שהצרכנים ישתוקקו אליהם להכרחי עבור החברה.

שתי מגמות נוספות הופכות זאת אפילו לקריטי יותר עבור הצמיחה של אפל: ההאטה העולמית במכירת סמארטפונים, כמו גם ההאטה של אפל במכירת טאבלטי ה-iPad שלה.

אפל אמנם מוכרת עשרות מיליוני מכשירי iPhone, אך בעולם ניכרת האטה בצריכתם, המעוררת דאגה כי גם אפל אינה חסינה מפני השפעותיו של הביקוש המתמעט. בו בזמן, אפל חייבת למצוא דרך למשוך אליה בחזרה את רוכשי הטאבלטים, שמספרם פחת בעקביות במשך שישה רבעונים רצופים לפי דו"חותיה של החברה. ההערכות הן, כי iPad בעל מסך גדול יותר יקסום למשתמשים עסקיים ועשוי לסלול לאפל את דרכה בחזרה למכירות חזקות של הטאבלטים.

עקב כך, השווקים מצפים כל כך לראות מה תציג אפל באירוע שלה בתחום ה-iPhone, אך לא רק – הציפייה בשווקים היא גם לראות מה עוד תחדש החברה עבור משתמשיה, כדי שיישארו נאמנים לה.

כאמור, סביר שההשקה השנה תהיה במחזור ה-"S", והמשמעות היא שלא יוצגו שינויים בעיצוב החומרה, אלא יותר שיפורים בתפקוד – למשל, ב-Siri, העוזרת הקולית של אפל שהושקה עם מכשיר 4S. עוד מדברות השמועות על כך שאפל תשלב במכשיר החדש את טכנולוגיית הלחיצה החזקה, המאפשרת למכשירים להבחין בין לחיצה חזקה או קלה על המסך. ניחושים נוספים מדברים על מעבד מהיר יותר ומצלמה משופרת, וגם על הוספת צבעים למגוון הקיים.

לבד מדגמי ה-iPhone החדשים, צופים רבים מן האנליסטים הסוקרים את החברה, כי היא תציג באירוע אח גדול למכשירי ה-iPad, שגודל המסך שלו 12 אינץ' ויותר, שיתאימו לעבודה בארגונים גדולים ולאסטרטגיה של אפל של כניסה לבק-אופיס של ארגונים גדולים. לדבריהם, iPad Pro, אם יושק, משתלב היטב עם צעדים ידועים שאפל עשתה, כמו למשל שיתוף פעולה עם יבמ (IBM), הזמינות של Microsoft Office, שהיא עדיין סטנדרט בעסקים, במכשירי iOS, וגם הסכם שעשתה באחרונה עם סיסקו (Cisco).

עוד צופים הניחושים, שאפל תשיק באירוע ממיר Apple TV חדש, שמזה זמן ארוך לא הוצג בו שינוי או שדרוג, יחד עם שירות טלוויזיה אינטרנטי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים