מהו האירוע המסתורי אליו שולחת HTC הזמנות?

על אף שהחברה לא אישרה את דבר, הדיווחים מצביעים כי מדובר בהכרזה על שני מכשירים חדשים, ששניהם מכוונים לשוק הגבוה ● הכירו את Aero ו-Buttefly

האם אכן נזכה להפתעות חדשות בשוק? HTC

סוף החודש עומד להיות שוב עמוס בהכרזות על מכשירים חדשים. כעת מתברר שלצד גוגל (Google), שאמורה להשיק ב-29 בספטמבר את מכשירי ה-Nexus החדשים שלה, גם HTC, בצד השני של העולם, תבצע הכרזות משלה.

החברה התחילה לשלוח הזמנות להכרזה שהיא תבצע ביפן, ולפי ההזמנה מדובר בשני מכשירים חדשים, ששניהם מכוונים לשוק הגבוה.

הראשון מביניהם אמור להיות ה-One A9 שמכונה Aero, שהוא מכשיר עם מסך 5.2 אינץ' ברזולוציית Quad HD ומבוסס על המעבד החדש של מדיה-טק (MediaTek), ה-Helio X20, שמכיל לא פחות מעשר ליבות עיבוד – הראשון בשוק שמכיל מספר ליבות שכזה. הוא גם יגיע עם 4 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה, סוללה של 3,500mAh ולפי הדיווחים כנראה גם עם מצלמה ראשית חדישה שמסוגלת לצלם תמונות בפורמט RAW שנהוג עתה רק במצלמות DSLR.

ה-A9 יהיה מכשיר גלובלי, אבל המכשיר הנוסף, שמכונה Buttefly, יהיה מיועד ככל הנראה לשוק היפני בלבד. הוא מבוסס על ה-One M9, והוא מצויד במסך זהה לזה של ה-A9, אבל המעבד קצת פחות טוב – ה-Snapdragon 810 – יש לו קצת פחות זיכרון עבודה, 3 ג'יגה-בייט, והמצלמות יהיו 20.7 מגה-פיקסלים מאחור ו-13 מגה-פיקסלים מקדימה לתצלומי סלפי גדולים במיוחד.

HTC עצמה לא אישרה בינתיים את הדיווחים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים