טוויטר מוסיפה סקרים: זורמים? לא זורמים? אולי?

הסקרים יוטמעו ישירות לתוך הרשת במקום פרסומם כקישורים, ויכללו רק שתי אפשרויות לבחירה ● לרשות המשתתפים יעמדו רק 24 שעות למשלוח הצבעתם

טוויטר מתרעננת

במסגרת ניסיונותיה להפוך לרווחית יותר, מנסה טוויטר (Twitter) את כוחה גם בהוספת אופציות חדשות כמו סקרים, בתקווה להגדלת מספר משתמשיה, שהוא לפי הדיווחים עדיין נמוך באופן ניכר בהשוואה לפלטפורמות מדיה חברתית אחרות.

בעלי המניות אשר לוחצים על טוויטר לייצר רווח גבוה יותר, הם שהובילו את החברה ליזום לאחרונה שרשרת שינויים אשר היא עורכת ברשת החברתית הפופולרית. על אף ששמה ידוע לכל ושלא מעט גולשים עושים בשירותיה שימוש תדיר – בכללם חברות ומפורסמים רבים שבוחרים דווקא בה כדי לתקשר עם העולם – הפעילות כנראה לא מספיקה לטוויטר, ובעיקר אינה מספקת כדי להשביע את רצון משקיעיה. עושה רושם שאם לא תשכיל הרשת לגרום גם למשתמש הממוצע שלה להתחבר אליה ולפרסם בה כדבר שבשגרה, עלולות כנפיה לבסוף להתנוון.

זאת כנראה הסיבה לכך שלאחרונה עברה טוויטר מספר שינויים ותמורות, כולל הרחבת מגבלת 140 התווים המפורסמת, כך שיתאפשרו בה גם פרסומים ארוכים יותר. הדבר עלול לשנות את אופיה של טוויטר, שאכלסה בבסיסה רק מסרים מהירים וישירים, אם כי סביר להניח שאכן יהיו גם משתמשים שישמחו לקרוא בה ציוצים ארוכים יותר מעכשיו.

רק 24 שעות

אז מה כוללים השינויים הנוספים? פרויקט ברק – Project Lightning – הוכרז מוקדם יותר השנה, ומטרתו לאפשר למשתמשים לצייץ במהלך אירועים או כשחדשות מתפרצות רצות באינטרנט, וייתכן שלפיצ'ר החדש יהיו יכולות לאחד את הקהילה המצייצת סביב נושאים בוערים. אבל כרגע מדובר על חידוש שנמצא עדיין בפיתוח.

מה שכן נכנס לפעולה בינתיים הוא אפשרות חדשה לסקרים שניתנים להטמעה ישירות לתוך הרשת, במקום פרסומם כקישורים. הסקרים כוללים רק שתי אפשרויות לבחירה ולרשות המשתתפים בהם עומדים רק 24 שעות למשלוח הצבעתם. כרגע, ועד שתקופת ההרצה תסתיים, האפשרות לסקרים זמינה רק למספר מוגבל של משתמשים, שהם מי שיש להם חשבון מאומת ושלהם סימון כחול המאשר זאת.

האם השינוי הנוכחי יביא יותר הכנסות לטוויטר? ייתכן. מחד, אפשרות הסקרים עשויה בהחלט להפוך לכלי בעבור מותגים שונים לצורך עריכת סקרי שוק מהירים ולמשוך אותם לעשות יותר שימוש ברשת, ומאידך היא גם עלולה להרוס חשבונות של משתמשים שיועמסו בסקרים שונים ומשונים ברגע שהתוספת תיכנס לפעולה אצל כל המצייצים. בכל זאת, למתעניינים כדאי לדעת כי האפשרות לפרסום סקרים תהיה זמינה רק ברשת ובאפליקציית טוויטר הרגילה, בעוד שב-TwitterDeck ודומיה נותרה האפשרות החדשה חסומה לעת עתה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים