סמסונג חיה בסרט

על פי הערכות החברה אמורה להתחיל למכור בקרוב ערכת מציאות וירטואלית חדשה המבוססת על הטכנולוגיה של אוקולוס ומיועדת לשימוש עם מספר מוגבל למדי של טלפונים

מציאות וירטואלית. אילוסטרציה: BigStock

סמסונג (Samsung) אמורה לפי ההערכות להתחיל למכור בקרוב ערכת מציאות וירטואלית חדשה. מדובר בגרסה צרכנית המבוססת על טכנולוגיית המציאות הוירטואלית של אוקולוס (Oculus). הערכה, הדור השני של Gear VR Headset, תעלה כ-99 דולר, אך כמו הגרסה הקודמת של האביזר, היא מיועדת לשימוש עם מספר מוגבל למדי של טלפונים שסמסונג עצמה מייצרת ומצוידים במסכי Super AMOLED.

רשימת הטלפונים הנתמכים כוללת כעת את כל המכשירים בסדרת ה-Galaxy S6 של החברה, וכן את ה-Galaxy Note 5 שהושק ממש לאחרונה. כמו בגרסה הקודמת, הטלפון מוכנס לתוך הערכה שמולבשת על הראש עם ערכת התלת-מימד מול עיני המשתמש.

בחברה אומרים שהגרסה החדשה של הערכה קלה ב-22% לעומת קודמתה, וכן ריפוד גומאוויר משודרג שמשפר את חוויית השימוש בערכה.

"יחד עם סמסונג הגדרנו מחדש את המציאות הוירטואלית ויצרנו את חוויית המציאות הוירטואלית הטובה ביותר שזמינה כיום. עם Gear VR אנשים משחקים משחקי מציאות וירטואלית עם חברים, משתפים חוויות וידיאו ב-360 מעלות, ומשגרים את עצמם מסביב לעולם עם תמונות וסרטונים – וזו רק ההתחלה של מה שאפשרי עם מציאות וירטואלית ניידת", אמר ברנדן איירייב, מנכ"ל אוקולוס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים