מדוע סמסונג מציעה החזרים כספיים ללקוחותיה?

החברה מציעה תוכנית רכישה בליסינג או תשלומים, ועל כן גם מצ'פרת את משתמשיה בפינוקים כאלה ואחרים ● אך יותר מכך, היא אפילו מנסה לפתות את משתמשי מכשירי ה-iPhone ● וכשמדובר בגניבת לקוחות, אנחנו לגמרי בעד

מתכוננים לדור הבא. סמסונג

סמסונג (Samsung), בניסיון לקדם את מכירות המכשירים האחרונים שלה, מציעה כעת למעוניינים בכך, בגבולות ארצות הברית ופורטו ריקו, תוכנית רכישה בליסינג או תשלומים. ויותר מכך, החברה אך מבטיחה החזרים כספיים בסכום של 120 דולר לכל היותר עד לסיום השנה הנוכחית למי שימהר ויירשם לתוכנית הרכישה הזו.

כך מנסה סמסונג לנסות ולהגדיל את המכירות של שלושת מכשירי משפחת ה-Galaxy 6 וה-Galaxy Note 5 שהושקו השנה, ולא צוברים את כמות המכירות לה ציפתה החברה. יש להזכיר שגם הדגמים הקודמים של החברה, ובעיקר ה-Galaxy S5, מכרו פחות מהצפוי, וככלל, סמסונג כבר מזה זמן מה רואה איך כמות הטלפונים הכוללת שהיא מוכרת הולכת ומצטמצמת לעומת העלייה במכירות של מתחרתה הגדולה אפל (Apple).

זו גם הסיבה שהחברה מנסה לפתות את משתמשי מכשירי ה-iPhone של אפל להמיר את המכשירים שלהם במכשיר מתוצרתה במסגרת התוכנית הזו: בעלי iPhone שירצו בכך יוכלו לגשת לספקית התקשורת המקומית שלהם, להביא עמם מכשיר תקין, ולקבל בנוסף להחזרים הכספיים גם זיכוי של 100 דולר נוספים, בהם יוכלו להשתמש ב-Google Play כאוות נפשם. מכשירי ה-iPhone שעומדים בתנאים הם מ-4s ומעלה, עד iPhone 6 Plus.

ההצעה תקפה עד ה-9 באוקטובר, ומי שיעשה יצטרך להעביר דרישה עד ה-16 באוקטובר. עם זאת, סמסונג תקבל גם בקשות שיגיעו דרך דואר רגיל עד ה-19 בנובמבר, כל עוד הן יישלחו עד ה-9 באותו חודש.

בנוסף, לא ברור עדיין אם מדובר בהרצה ניסיונית לפני שהחברה תרחיב את האפשרות לרכוש מכשירים בתשלומים גם למדינות אחרות בעולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים