Google Maps משתלטת על השעון החכם של אפל

גוגל עדכנה את אפליקציית המפות שלה כך שתתאים ל-Apple Watch, אך גרסת השעון פשוטה בהרבה בהשוואה לאפליקציות המלאות שמיועדות למכשירים הניידים השונים שבשוק

Google Maps

גוגל (Google) ביצעה עדכון שקט לגרסת ה-iOS של אפליקציית המפות שלה, Google Maps, שמטרתו העיקרית היא להתאים את האפליקציה לשימוש בשעון החכם, Apple Watch. גרסת השעון של אפליקציית המפות של גוגל פשוטה בהרבה בהשוואה לאפליקציות המלאות שמיועדות למכשירים הניידים השונים שבשוק, וחסרה לא מעט מהתכונות, אך היא עדיין יכולה לשמש ככלי מלווה מוצלח לאפליקציה הראשית ששוכנת בטלפון.

האפליקציה בשעון תכיל שני כפתורים מובנים שיאפשרו לראות בלחיצה מהירה את מסלולי התנועה לכיוון הבית ומקום העבודה, כפי שהוגדרו בטלפון. בנוסף, לאחר שמגדירים הכוונה לכתובת או אתר מסוימים בטלפון, הם יסונכרנו לשעון באופן אוטומטי כך שהמשתמש יוכל להעלות אותם על המסך ולעקוב. כמו כן ניתן יהיה לראות את המסעות האחרונים שבוצעו, וזאת בלי לפתוח את האפליקציה בטלפון.

המעקב יתאפשר בכל מצבי התנועה בהם תומכת האפליקציה: תנועה רגלית, רכיבה על אופניים, נסיעה ברכב או שימוש בתחבורה ציבורית. המעבר בין המצבים יתבצע באמצעות לחיצה חזקה על מסך השעון.

עם זאת יש לציין שהשעון לא יציג את המפות המלאות של גוגל, אלא את ההכוונות בלבד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים