מטריקס הטמיעה מערכת לניהול המרכז הלוגיסטי ומחסן הגיבוי בטעמן

ה-WMS אחראית על ניהול המחסנים וניהול הלוגיסטיקה במרלו"ג של החברה ובמחסן העורפי שלה ● היקף הפרויקט עומד על 300 אלף שקלים

מטריקס

מטריקס ערכה פרויקט ליישום ולהטמעת מערכת לניהול מרכזים לוגיסטיים WMS SCExpert בטעמן. הפרויקט ארך ארבעה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי עומד על 300 אלף שקלים.

המערכת הלוגיסטית WMS (ר"ת Warehouse Management System), אחראית על ניהול המחסנים וניהול הלוגיסטיקה במרכז הלוגיסטי של טעמן ובמחסן העורפי של החברה, באזור התעשייה מישור אדומים.

טעמן היא חברת מזון ישראלית עם הכשר מהדרין, המייצרת ומייבאת מבחר מוצרי מזון: שמנים, דגני בוקר, מוצרי תינוקות, פסטות, מנות אינטסנט, ממרחים, שימורים, שוקולד וחטיפים. מחסני החברה משתרעים על 7,000 מ"ר, וטעמן אף מייצאת את מוצריה לכ-30 מדינות ברחבי העולם.

להתייעל באופן משמעותי

מערכת ה-WMS מבצעת ניהול מלא של כלל תהליכי העבודה במרכז הלוגיסטי של טעמן ובכלל זה: ניהול המלאים והפריטים על פי הכללים המאפיינים את ענף המזון, הפצת הסחורה ליותר מאלף לקוחות החברה. מערכת ה- WMS מאפשרת מיטוב (אופטימיזציה) לניהול המחסן בזמן אמת. בנוסף, הוטמע תהליך ליקוט קולי, הכולל בקרת משקל במהלך הליקוט. תהליך זה מפנה את ידי המלקט לטובת הליקוט וסידור המשטח, ובמקביל, נועד לצמצם טעויות ליקוט לאחוזים אפסיים, עד כדי הורדת הצורך בבדיקות לאחר הליקוט. עוד מתבצע במרכז הלוגיסטי ניהול בקרת משקל וניהול מחסן הגיבוי.

לדברי ידידיה בומש, סמנכ"ל טעמן, "ניהול מרכז ההפצה של החברה נחשב למורכב במיוחד, בשל המערכות הרבות ששילבנו במרכז הלוגיסטי (מרלו"ג) החדש, וכן בשל האינטגרציה והצורך ברענונים, בין המרלו"ג החדש לישן, באמצעות המסוע – שגם הוא מנוהל ב- WMS". הוא הוסיף כי "יישום המערכת מאפשר לנו להתייעל באופן משמעותי, לשפר את  רמת השירות ולספק ניהול ובקרה טובים יותר של המלאי במרכז הלוגיסטי".

רועי דר, מנהל תחום WMSxpert בחטיבת מערכות עסקיות במטריקס, הוסיף כי "הפרויקט נותן מענה לכלל הדרישות הקשיחות בניהול מזון בכלל ולניהול מוצרים שפג תוקפם בשיטת FEFO (ר"ת First Expired First Out). כך, נמנעת התעסקות עם מוצרים פגומים ומצטמצם היקף ההחזרות לספקים וקנסות מלקוחות". הוא הוסיף כי "ניהול מאפייני המלאי מלווה את כל התהליכים, משלב קליטת הסחורה במרכז ההפצה, דרך תכנון ההפצה – ועד אישור המסירה ללקוח הסופי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים