קרב המוחות של PayPal חוזר לישראל!

כבר ב-2014 זכה בגמר העולמי הצוות הישראלי שפיתח את אפליקציית AirHop ● כעת מאות מפתחים כבר נרשמו לשלב הראשון של ה-BattleHack ● הפרס: כרטיס כניסה לגמר העולמי שיתקיים בארצות הברית והזדמנות להתמודד על המקום הראשון ולזכות ב-100 אלף דולר

מי בא ל-BattleHack?

BattleHack TLV 2015, קרב המוחות השנתי של PayPal ו-Braintree, חוזר לתל-אביב זו השנה השלישית ברציפות. האירוע יתקיים בין התאריכים 8-9 באוקטובר ברידינג 3 בנמל תל אביב.

במרתון, שיימשך 24 שעות ברציפות ללא שינה, ישתתפו מאות מפתחים, האקרים, מומחי מערכות מידע ועוד, שיתחרו על המקום הראשון שיזכה בטיסה ושהייה בגמר העולמי שיתקיים בחודש נובמבר בעמק הסיליקון בארצות הברית.

תחרות ה-BattleHack מאפשרת למתכנתים צעירים מרחבי העולם לפתח אפליקציות חדשות שייתנו מענה לנושאים חברתיים תוך שימוש בפלטפורמת התשלומים של PayPal ו-Braintree, ולהתחרות עם ההאקרים והמפתחים הטובים בעולם. הצוות שינצח בתחרות המקומית בתל-אביב יתמודד בגמר העולמי שיתקיים בין התאריכים 14-15 בנובמבר במטה החברה בסן חוזה. הזוכים במקום הראשון בגמר העולמי יזכו בפרס כספי בשווי 100 אלף דולר.

בשנת 2014 זכה במקום הראשון בגמר העולמי הצוות הישראלי שכלל את המפתחים שי משעלי ופבל קמינסקי, שפיתחו את האפליקציה המנצחת AirHop, המאפשרת ביצוע שיחות והודעות SMS ללא צורך בכרטיס SIM, על ידי לקיחת "טרמפ" (Hop) על רשתות תקשורת של מכשירים שנמצאים בסביבה בתמורה לתשלום ב-PayPal. בשנת 2013 הצוות הישראלי הכולל את דני לשם, יואב עמית, מאיה מרום ויניב בן זקן,  זכה במקום השני בגמר העולמי, עם האפליקציה RunPal.

להפוך רעיונות לכסף

צוות השופטים בתחרות שתתקיים בתל-אביב כולל את גורו הסטארט-אפים של PayPal, ג'ון לאן, COO ב-Fiverr, ורד רביב-שוורץ, מייסד MobileMonday תל אביב, אופיר לייטנר, ראש האקסלרטור של CitiBank, רותי פולצ'ק וסמנכ"ל מחקר ופיתוח ב-Gett, דוד סייג. האפליקציות שיפותחו במהלך התחרות ייבחנו על פי קריטריונים של איכות הקוד והאינטגרציה של ה-API ולא על פי קריטריונים של ישימות הרעיון העסקי.

המרתון בתל-אביב ינעל את השלב הראשון של ה-BattleHack שהתקיים במהלך החודשים האחרונים בערים שונות בעולם, ביניהן:  ניו יורק, טוקיו, ברלין, טורונטו, לונדון ושטוקהולם.

לאן, מנהל גלובלי בכיר, PayPal ו-Braintree_Dev, אומר כי "ה-BattleHack נועד לסייע למפתחים מקומיים להפוך את רעיונותיהם לכסף. מעבר לחדשנות, אנו מאפשרים לחברות הדור הבא שיכולות לחולל שינוי ולהצליח, כגון: Uber ו-Airbnb, להמשיך ולהתפתח לאתגרים ומחוזות חדשים. בשונה ממרתוני האקתון אחרים, אנו ב-PayPal איננו מעוניינים ברעיון העסקי העומד מאחורי הפיתוחים או בנתח מהחברות של המשתתפים בתחרות, אלא בוחנים כל אפליקציה על פי קריטריונים של איכות הקוד והאינטגרציה של ה-APIs. אנו קוראים לכישרונות הגדולים בסצנת המפתחים המקומית בישראל לקחת חלק בתחרות גם השנה ולהציג את כישוריהם ויכולותיהם".

להרשמה לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים