תוכן שיווקי

קוואלקום ומלאנקוס יספקו פלטפורמות מרכזי נתונים חסכוניות לשרתים ואחסון

הפתרון המשולב ייתן תשתית מהירה ויעילה להעברה וניתוח נתונים

11/10/2015 11:16
שנה מוצלחת והתמודדות מול אתגרים

קוואלקום טכנולוגיות, חברת הבת של קוואלקום (Qualcomm), ומלאנוקס חברו יחדיו לשיתוף פעולה טכנולוגי רב-שלבי, בו מלאנוקס תציע פתרונות קישוריות את'רנט ואינפיניבנד, אשר בשילוב עם מעבדי השרתים מבוססי סט פקודות ARM של קוואלקום, יותאמו בצורה מיטבית לתשתיות שרתים ואחסון בנות הרחבה.

המובילות של מלאנוקס במוצרי את'רנט במהירויות של 10, 25, 40, 50 ו-100 ג'יגה ביט לשניה וטכנולוגיית הקישוריות אינפיניבנד, מספקת פתרונות לפריסות ה-hyperscale היעילות ביותר, לרבות בישומי Web 2.0, מחשוב ענן, Big Data, מסדי נתונים וישומי אחסון. יחד עם מעבד השרתים של קוואלקום טכנולוגיות, הפתרון המשולב יציע פלטפורמות מתקדמות וחסכוניות לדור הבא של תשתיות מרכזי הנתונים, ויספק החזר משמעותי על ההשקעה.

״אנחנו שמחים לעבוד עם קוואלקום בעודה מרחיבה את הביצועים המוכחים והמנהיגות הטכנולוגית שלה בתחום המערכות המשובצות אל שוק השרתים״, אמר אייל ולדמן, נשיא ומנכ״ל מלאנוקס טכנולוגיות. ״השילוב בין טכנולוגיית השרתים של קוואלקום טכנולוגיות לבין פתרונות הקישוריות שלנו, יוצר פלטפורמה עבור מערכות שרתים ואחסון של הדור הבא. שיתוף הפעולה הזה עם קוואלקום טכנולוגיות יאפשר למרכזי נתונים להתרחב באמצעות אבני בניין יעילות ואינטילגנטיות, על מנת לספק את הצרכים של עומסי עבודה בארגונים, ביישומי מחשוב ענן, Big Data, Web 2.0 ואחסון״.

״אנחנו משלבים את ההיסטוריה הארוכה שלנו בפיתוח מעבדים מותאמים אישית יחד עם מומחיות בתכנון מעבדי שרתים ברמה עולמית, על מנת לספק פתרונות חדשניים למרכזי נתונים גדולים במיוחד ברחבי העולם״, אמר אננד צ'נדרסקר, סמנכ״ל בכיר בקוואלקום טכנולוגיות בע״מ. ״העבודה עם מלאנוקס על שילוב פתרונות הקישוריות שלהם עם המעבדים שלנו, מבטיחה שגם אנחנו וגם הלקוחות שלנו נוכל לספק מענה לצרכיהם של מרכזי הנתונים התובעניים ביותר״.

אירועים קרובים